logo

کد خبر : 15514
تاریخ خبر : 1394/09/10
نسل بعدي نکسوس 7 را شرکت هوآوي خواهد ساخت

نسل بعدي نکسوس 7 را شرکت هوآوي خواهد ساخت

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">همانطور که احتمالا مطلع هستيد، گوگل امسال از دو اسمارت فون به طور همزمان رونمايي نمود که در تاريخ اين شرکت سابقه نداشته. اين ديوايس ها شامل اسمارت فون نکسوس 5X و فبلت 6P هستند و هر دو در ابتداي پاييز امسال در بازارهاي مشخصي در دنيا عرضه گشته اند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ همانطور که احتمالا مطلع هستيد، گوگل امسال از دو اسمارت فون به طور همزمان رونمايي نمود که در تاريخ اين شرکت سابقه نداشته. اين ديوايس ها شامل اسمارت فون نکسوس 5X و فبلت 6P هستند و هر دو در ابتداي پاييز امسال در بازارهاي مشخصي در دنيا عرضه گشته اند.

اما فارغ از اين محصولات، قبلا شايعاتي در مورد ورود تبلت 7 اينچي نکسوس نيز در رسانه ها به گوش مي رسيد که هيچ خبري از آن نشد و گمانه زني ها در موردش نيز هر روز کمرنگ تر شدند و هرگز حرفي از آن ميان نيامد. در عوض، کمپاني ساکن مانتين ويو يک تبلت بزرگ تر با اندازه 10.2 اينچ را با نام Pixel C در ماه مهر معرفي نمود. اما گويا شايعات جديد دوباره اخباري در مورد ورود تبلت هايي با برند نکسوس در خود دارند و نام هوآوي در کنارشان به چشم مي خورد.

آخرين نسخه از نکسوس 7 در اواخر سال 2013 ميلادي توسط کمپاني ايسوس روانه بازار گشته بود و اکنون ديگر زمان آن رسيده تا اين دستگاه ها به روزرساني شوند و امکانات تازه اي را به خود ببينند.

خوشبختانه بر اساس شايعات موجود، گويا اين کار در دست انجام است و سرانجام تبلت هاي کامپکت گوگل رنگ تازگي به خود خواهند گرفت؛ اما ديگر کمپاني ايسوس اين ماموريت را به انجام نخواهد رساند.

بر اساس شنيده ها، اين بار شرکت چيني هوآوي مسئوليت توليد نسل سوم نکسوس 7 را به عهده خواهد داشت که گويا در سال 2016 ميلادي به طور رسمي معرفي مي گردد. منبع شايعه مذکور ادعا مي کند پروژه ياد شده در حال حاضر در دست اجراست و اگر صحبت هاي آنها صحت داشته باشند، احتمالا در کنفرانس سالانه I/O گوگل شاهد معرفي اين ديوايس خواهيم بود.

هر دو نسل پيشين تبلت مورد بحث از جنس پلاستيک ساخته شده بودند و قيمت مناسبي نيز داشتند. همچنين مورد استقبال کاربران بسياري در سراسر دنيا قرار گرفتند به طوري که همه معتقد بودند همکاري گوگل و ايسوس نتيجه اي عالي در بر داشته.

اما در مورد نسل جديد نکسوس 7 بايد منتظر ماند و ديد آيا همچنان قيمت فروش مناسبي خواهد داشت يا خير، و اينکه آيا هوآوي آن را مشابه نکسوس 6P (در قالب تبلت) روانه بازار مي نمايد يا به طور کلي با دستگاهي کاملا جديد مواجه خواهيم بود؟

با توجه به Pixel C که به تازگي رونمايي شده، انتظار مي رود تبلت بعدي شرکت ساکن مانتين ويو همچنان اقتصادي باقي بماند.

 

 

 

 

ديجياتو