logo

کد خبر : 15433
تاریخ خبر : 1394/09/06
فردا اولین جلسه نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران برگزار خواهد شد+زمان و مکان
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

فردا اولین جلسه نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران برگزار خواهد شد+زمان و مکان

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">اولین جلسه نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران پس از گذشت ماه ها از سال جاری برگزار خواهد شد.<br /> </span></p>

عصر امروز یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: فردا اولین جلسه نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جلسه ساعت 10:30 صبح فردا 7 آذر، در اتاق اصناف شیرگاه و با حضور 7 نماینده مازندرانی اتاق اصناف ایران برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است عباس رمدانی و مجتبی پیرزاده از ساری، شعبان حسین نژاد از فریدونکنار، نورالله قلی زاده از محمودآباد، احمدعلی قبادیان از زیراب، علی اکبر ساداتی از شیرگاه و قربانعلی رئیسی از نکا، هفت نماینده منتخب از میان 21 داوطلب مازندرانی هستند که در تابستان سال 93 موفق به اخذ حداکثر آرا شده اند.


شایان ذکر است نمایندگان پنجمین دوره اتاق اصناف ایران در مازندران، اولین جلسه رسمی خود را در حالی فردا در شیرگاه برگزار می کنند که مازنداصناف در آخرین روز از هفته گذشته، با درج خبری با تیتر " نمایندگان اتاق اصناف ایران در مازندران بفرمایید صبحانه!" به انتقاد از عدم برگزاری جلسات از سوی نمایندگان، اختصاص داده بود.


به گزارش مازنداصناف، جلسات آتی این کارگروه در ماه های آینده نیز در زیراب و فریدونکنار برگزار خواهد شد.


اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع شما مخاطبان گرامی خواهد رسید.