logo

کد خبر : 15385
تاریخ خبر : 1394/09/04
بیانیه اداره صنعت، معدن و تجارت ساری به مناسبت هفته بسیج
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

بیانیه اداره صنعت، معدن و تجارت ساری به مناسبت هفته بسیج

<p><span style="font-size: larger;">هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است.</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ اداره صنعت، معدن و تجارت ساری به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.


بر اساس این گزارش، در این پیام آمده است:

 

و اعدولهم ما استطعتم من قوه (انفال 60)


هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است.


بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص  امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر ارجمند حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.


بسیجیان صنعت، معدن و تجارت نیز همپای سایر اعضای این شجره طیبه در تمامی دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کوشیدند و در سنگر خدمت به تجار و بازاریان نیز پیشتاز هستند.

اینجانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان اصناف و بازرگانان این شهرستان تبریک می گویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.


                                                     اسماعیل هادی نژاد کیاسری

                                        رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری