logo

کد خبر : 15286
تاریخ خبر : 1394/08/30
دستورالعمل تاسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای صادر شد
اختصاصي/ قابل توجه تشکل هاي صنفي

دستورالعمل تاسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای صادر شد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">به منظور آگاهی هرچه بیشتر سازمان های صنعت، معدن وتجارت، اتاق اصناف و تشکل های صنفی، دستورالعمل فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای صادر شد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ در پی ازدیاد سوالات مطروحه درخصوص نحوه فعالیت و چگونگی نظارت بر فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای به منظور آگاهی هرچه بیشتر سازمانهای صنعت، معدن وتجارت، اتاق اصناف و تشکل های صنفی، دستورالعمل فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای صادر شد.


متقاضیان می توانند این دستورالعمل و نمونه قرارداد شرکتها با بازاریابان را در آدرس ذیل wwww.networkmarketing.mimt.gov.ir مشاهده کنند .

توصیه می شود جهت آشنایی با شرایط و ضوابط  بازاریابان شبکه ای در کشور مفاد متن به دقت توسط بازاریابان مطالعه شود.

براساس بند (ب) ماده (1) آیین نامه بازاریابی شبکه ای، بازاریابی شبکه ای یک نوع روش فروش است که شرکت های دارای پروانه کسب ازطریق وب سایت خود و با بکارگیری بازاریابان، محصولات تولیدی خود و یا دیگران را مستقیماً به مصرف کننده نهایی در تمامی نقاط کشور با حذف واسطه ها عرضه می کنند .

گفتنی است کلیه مقررات، اطلاعات و بخشنامه های صادره در ارتباط با فعالیت این شرکت ها از قبیل : مجوز فعالیت شعب، فهرست محصولات و... ضمن اطلاع رسانی در پایگاه اینترنتی فوق الذکر، می توان به صورت کتبی نیز حسب مورد به سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها مراجعه کرد.


انتهای پیام/