logo

کد خبر : 15272
تاریخ خبر : 1394/08/29
عرضه دوربين پيشرفته برای گوشی گلکسی S7

عرضه دوربين پيشرفته برای گوشی گلکسی S7

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">سامسونگ در گوشي هاي هوشمند گلکسي S۶ و گلکسي S۶ Edge خود، بهترين دوربين هاي موجود در بازار تکنولوژي را به کار گرفته بود.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  سامسونگ در گوشي هاي هوشمند گلکسي S۶ و گلکسي S۶ Edge خود، بهترين دوربين هاي موجود در بازار تکنولوژي را به کار گرفته بود. سامسونگ که براي جديدترين گوشي هاي هوشمند گلکسي خود يعني، گلکسي S6 و گلکسي S6 Edge، بهترين دوربين هاي موجود در بازار فناوري را به کار گرفته بود، ظاهرا قصد دارد براي پرچمدار آينده ي خود، باز هم دوربين پيشرفته يي را به کار گيرد.



سامسونگ به تازگي از تکنولوژي جديد BRITECELL، در انجمن سرمايه گذاران الکترونيکي رونمايي کرده است. در اين مراسم، تعدادي از ويژگي هاي جديد دوربين در اين تکنولوژي نيز به نمايش گذاشته شد.


سنسور دوربين جديد رونمايي شده از يک فيلتر RWB براي ايجاد نتايج بهتر، هنگام عکاسي در نور کم استفاده شده است.



در اين سنسور، برخي از پيکسل هاي 1.0 ميکروني تحت فشار قرار گرفته اند و اين بدان معنا مي باشد که سامسونگ قصد کاهش اندازه ي سنسور را داشته است. اين موضوع باعث مي شود که لنز دوربين گوشي هوشمند آينده ي سامسونگ، يعني گلکسي S7، برجستگي کم تري نسبت به لنز گوشي هوشمند گلکسي S6 داشته باشد.



به نظر مي رسد که اين سنسور در زمان تجاري سازي، نام جديدي داشته باشد. تکنولوژي جديد سامسونگ براي دوربين گوشي هاي هوشمند با يک سنسور 16 مگاپيکسلي تست شده است، اما احتمالا در محصول نهايي، ميزان کيفيت سنسور بالاتر باشد.



احتمال مي رود که کيفيت دوربين گوشي هوشمند گلکسي S7، حدود 20 مگاپيکسل باشد. در حال حاضر، در خبرهاي غير رسمي اعلام شده است که از گوشي گلکسي S7 سامسونگ، در اوايل ماه فوريه رونمايي خواهد شد. البته کارشناسان اعلام کرده اند که بيش تر احتمال دارد، اين گوشي هوشمند در مراسم MWC در اواخر ماه فوريه رونمايي و به نمايش گذاشته شود.

 

 

 

 

 

 

صبحانه