logo

کد خبر : 15237
تاریخ خبر : 1394/08/27
رونمايي از خودرو جديد «فورد» +عکس

رونمايي از خودرو جديد «فورد» +عکس

<p> <div style="margin-bottom: 10px;" class="subtitle"><span style="font-family: Tahoma;">شرکت موتور فورد با طرح لينکون شکل هاي خودرو هاي خود را تغيير داده است. با تغيير دادن چهره جديد براي مدل پرفروش خود، ام کي زد سدان شروع کرد.</span></div> <span style="font-family: Tahoma;"><br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ فورد برنامه ريزي کرده است که مدل جديدي از خودرو ۲۰۱۷ ام کي زد(MKZ) را در روز چهارشنبه در نمايشگاه خودرو لس آنجلس رونمايي کند.



فورد اولين محصول خود را با طرح مشبک نشان داد. طرح جديد لينکون در اوايل سال جاري نمونه اوليه خود را عرضه کرد و توانست با خودرو هاي لوکس دنيا مانند بنتلي و جگوار رقابت کند.

 





به روز رساني شده مدل ام کي زد، نگاه داخلي جديدي پيدا کرده است. تکنولوژي جلوگيري از تصادف يکي از مواردي است که در آينده به اين خودرو اضافه خواهد شد و اين خودرو هنگام نزديک شدن يه يک جسم، سرعت خود را خود به خود کاهش مي دهد و در ترافيک سرعت خودرو را کنترل مي کند.


ام کي زد از نظر قيمت با خودرو هاي جنرال موتور کاديالاک اي تي اس، بي ام و سري ۳ و مرسدس بنز سي کلاس و آئودي اي ۴ که بين ۳۶ هزار دلار تا ۵۰ هزار دلار است، رقابت مي کند.

 

 

 

صبحانه