logo

کد خبر : 15212
تاریخ خبر : 1394/08/27
گرانفروشی دلیل تعزیر میلیونی یک خبازی در سوادکوه
اختصاصي/ رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه خبر داد:

گرانفروشی دلیل تعزیر میلیونی یک خبازی در سوادکوه

<p><span style="font-size: larger;">یک واحد خبازی در سوادکوه به دلیل گرانفروشی شناسایی و به جزای نقدی به میزان 28 میلیون و 380 هزار ریال محکوم شد.</span></p>

سعدی عبدالهی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: یک واحد خبازی در سوادکوه به دلیل گرانفروشی شناسایی و به جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: در پی دریافت گزارش از بازرسان این اداره مبنی بر گرانفروشی به ارزش ریالی 14میلیون و 190هزارریال ازسوی متصدی یک واحد نانوایی تافتون دراین  شهرستان پرونده ای در این خصوص تشکیل و  پس از طی مراحل قانونی و اداری، جهت بررسی نهایی به تعزیرات حکومتی سوادکوه  ارسال شد.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه خاطر نشان کرد:  رئیس شعبه تعزیرات حکومتی سوادکوه با بررسی پرونده فوق و احضار متصدی واحد صنفی و نیزعدم دفاع موجه متخلف، تخلف انتسابی را محرز و مسلم تشخیص داده و طبق ماده 57 قاون نظام صنفی سال 1392، به پرداخت دو برابر میزان گرانفروشی یعنی 28 میلیون و 380 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

گفتنی است این واحد خبازی نان تافتون، به دلیل عرضه خارج از شبکه آرد و گرانفروشی 18 کیسه آرد از سوی بازرسان نظارتی شناسایی و گرفتار قانون شد.

انتهای پیام/