logo

کد خبر : 15201
تاریخ خبر : 1394/08/26
انجام 224 هزار مورد بازرسی در بخش کالا و خدمات در مازندران
اختصاصي/ معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت مازندران مطرح کرد:

انجام 224 هزار مورد بازرسی در بخش کالا و خدمات در مازندران

<p><span style="font-size: larger;">در 7 ماهه اخیر سال جاری بیش از 224 هزار مورد بازرسی از بخش های مختلف کالا و خدمات در مازندران انجام شد.</span></p>

حسین اصغرزاده دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: در 7 ماهه اخیر سال جاری بیش از 224 هزار مورد بازرسی از بخش های مختلف کالا و خدمات در مازندران انجام شد.

وی افزود: در طی این بازرسی ها بیش از 12 هزار مورد پرونده در خصوص واحد های متخلف تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور از بیشترین علل تخلف های صنفی به شمار می رود.

اصغرزاده با اشاره به انجام 12 هزار و 300 مورد بازرسی در بخش آرد و نان در استان، اذعان کرد: در این بازرسی ها، 770 واحد متخلف در این بخش شناسایی و با تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: در طی 7 ماهه گذشته از یک هزار و 338 واحد صنفی و اقتصادی در سواحل دریا و شهرهای ساحلی استان بازرسی و با 132 واحد متخلف برخورد قانونی صورت گرفت.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در خاتمه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 3950 مورد گزارش تلفنی از شهروندان استان انجام گرفته است، متذکر شد: هم استانی های گرامی، می توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را با تماس شماره 124 به ستاد خبری اعلام کنند.

 

انتهای پیام/