logo

کد خبر : 15001
تاریخ خبر : 1394/08/18
میزان شارژدهی گوشی‌های هوشمند چقدر است؟ +آمار

میزان شارژدهی گوشی‌های هوشمند چقدر است؟ +آمار

<p> <div style="margin-bottom: 10px; text-align: justify;" class="subtitle"><span style="font-family: Tahoma;">در حالی که سال گذشته ما شاهد بهبود کیفیت عمر باتری تلفن های هوشمند بودیم اما در سال جاری چنین چیزی را مشاهده نکردیم و علتش به نظر می رسد افزایش سایز صفحه نمایش گوشی ها باشد.</span></div> </p> <p style="text-align: justify;">&nbsp;</p>

به گزارش مازند اصناف؛  پرچمداران امسال در زمینه باتری استقامت بالایی نداشته و سازندگان بیشتر روی ابعاد و سایر قسمت های آنها تمرکز کردند. در تست های انجام گرفته گلکسی اس 6 سامسونگ عمر باتری کمتری در مقابل اس 5 داشته و این در حالی بوده که اس 5 پنجاه درصد بهتر از اس 4 بوده است.

 



در کنار این گوشی پرچمداران دیگری همچون جی 4 ال جی ، ام 9 اچ تی سی، دروید توربو 2 موتورولا و برخی دیگر نسبت به مدل قبلی خود عمر باتری کمتری داشتند.



حتی سونی باتوجه به عملکرد خوبش در زمینه باتری، پرچمداران جدید آن یعنی سری زد 5 با داشتن عمر باتری 2 روزه عمر کمتری نسبت به زد 3 دارند. در این بین تنها گوشی گلکسی نوت 5 سامسونگ نسبت به گلکسی نوت 4 موفق بوده و از عمر باتری بالاتری بهره می برد.

همچنین تلفن های هوشمند آیفون 6اس و 6اس پلاس نسبت به پیشینان خود عمر باتری بیشتری پیدا کردند. در مجموع اکثر تلفن های هوشمند جدید از نظر عمر باتری بهبود پیدا نکردند و سازندگان سعی داشته تنها قدرت سخت افزاری محصولات خود را بالا ببرند.

 تعداد انگشت شماری از تلفن های هوشمند هستند که می توانند عمر باتری 2 روزه داشته باشند، البته آنهایی که از باتری بالاتر از 4000 میلی آمپری برخوردارند عمر باتریشان به 3 روز نیز می رسد.

حال اخیرا نظرسنجی انجام گرفت و از کاربران تلفن هوشمند خواسته شد تا در آن شرکت کرد و مشخص شود افراد هر چند وقت گوشی خود را شارژ می کنند.

شما می توانید در ادامه نتایج بدست آمده را مشاهده کنید:



1-  53.9 درصد کاربران یک بار در روز شارژ می کنند.
2- 27.92 درصد کاربران بیشتر از یک بار در روز شارژ می کنند.
3- 14.35 درصد کاربران هر روز شارژ می کنند.
4- 3.84 درصد کاربران هر سه روز یا بیشتر شارژ می کنند.

 

 

 

صبحانه