logo

کد خبر : 14760
تاریخ خبر : 1394/08/06
لپ تاپ هایی با قیمت حداکثر ۲.۳ میلیون تومان

لپ تاپ هایی با قیمت حداکثر ۲.۳ میلیون تومان

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">هنوز بسياري از افراد براي کار&zwnj;هاي با بهره&zwnj;وري بالاتر و قدرت بيشتر سخت&zwnj;افزاري لپ&zwnj;تاپ خريداري مي&zwnj;کنند. از اين رو سعي شده در ادامه بهترين لپ&zwnj;تاپ&zwnj;ها با قيمت ۱.۳ تا ۲.۳ ميليون تومان فراهم شود که بيشترين آمار فروش به اين گروه اختصاص دارد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛

Aspire E٥-٥٧٣G-C
از مزاياي اين لپ‌تاپ مي‌توان از صفحه‌کليد ارگونوميک، تاچ‌پد بزرگ و پورت‌هاي کامل نام برد. اين لپ‌تاپ براي کارمندان، دانشجويان و دانش‌آموزاني که به دستگاهي نسبتا قوي براي انجام کارهاي خود نياز دارند، توصيه مي‌شود. البته مي‌توان کارهاي تقريبا سنگيني را با آن انجام داد و رم ۶ گيگابايتي، يک ترابايت فضاي ذخيره‌سازي و کارت گرافيکي جي‌فورس جي‌تي ۹۲۰ نيز تکميل‌کننده قدرت اين دستگاه است. قيمت اين دستگاه يک ميليون و ٧٠٠ هزار تومان است.



Aspire E٥-٥٧٣G - D
از مزاياي اين لپ‌تاپ مي‌توان صفحه‌کليد ارگونوميک، تاچ‌پد بزرگ و پورت‌هاي کامل نام برد. بايد گفت دستگاه فعلي يکي از معدود گزينه‌هاي فهرست با کارت گرافيک ۴ گيگابايتي جي‌فورس ۹۴۰ است که خيال شما را راحت خواهد کرد. قيمت آن در تاپ‌سان حدود يک‌ميليون‌و٩٥٠ هزار تومان است.



X٥٥٥ LP C
سري ايکس ايسوس با توجه به پردازنده کور آي۵، رم چهار گيگابايتي و کارت گرافيک دو گيگابايتي خود مي‌تواند حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد. قيمت اين لپ‌تاپ حدود يک ميليون و ٨٣٠ هزار تومان است.



Essential G٥٠٨٠ B
در مقايسه با ديگر لپ‌تاپ‌هاي لنوو، اين دستگاه با ضخامت بسيار کمتر و ۱۰۰ گرم وزن پايين‌تر و پردازنده‌ corei٥ و کارت گرافيک دو گيگابايت براي قشر دانشجو و دانش‌آموز به انتخابي مناسب تبديل مي‌شود. قيمت اين دستگاه نيز حدود يک ميليون و ٤٦٠ هزار تومان است.



CX٦١ ٢PC F
مدل انتخابي امروز از سري سي‌ايکس ۶۱، ام‌اس‌آي با پردازنده corei٣، رم ۴ گيگابايتي، ۵۰۰ گيگابايت فضاي ذخيره‌سازي و يک کارت گرافيکي ۲ گيگابايتي جي‌فورس ۸۲۰ توليد شده است. اين لپ‌تاپ مي‌توانست قيمت کمتري داشته باشد. قيمت آن يک ميليون و ٤٩٠ هزار تومان است.



Lenovo-E٤٠٧٠
اين لپ‌تاپ از ۲ پورت USB ٢ و ۲ پورت USB ٣ استفاده مي‌کند. از خوبي‌هاي ديگر اين دستگاه مي‌توان به باتري با شارژدهي مناسب، قيمت مناسب، کيبورد و تاچ‌پد بسيار خوب اشاره کرد. لپ‌تاپ‌هاي سري E لنوو با توجه به نوع طراحي و استحکامي که دارند، به دستگاه‌هاي صنعتي مشهور هستند و با توجه به محدوده‌ قيمتي يک ميليون و ٤٩٠ هزار تومان با پردازنده Corei٥ به‌سادگي از عهده کارهاي روزانه شما بر مي‌آيند.



Lenovo-B٥٠٧٠
اگر مشخصات فني بيشتر از ظاهر براي شما اهميت دارد و مي‌خواهيد در ازاي هزينه‌اي معادل يک ميليون و ٥٤٥ هزار تومان، دستگاه مناسبي داشته باشيد، مي‌توانيد به لپ‌تاپ‌ B٥٠٨٠ فکر کنيد. از مزاياي اين لپ‌تاپ مي‌توان به کيبورد بسيار خوب، پردازشگر مناسب، قيمت مقرون به صرفه و دارابودن تمام پورت‌هاي ضروري اشاره کرد. اما نمايشگر اين لپ‌تاپ روشنايي زيادي ندارد و زاويه ديد آن محدود است.



ThinkPad E٥٤٠ B
اين دستگاه به يک پردازنده‌ Corei٥ اينتل در کنار ۶ گيگابايت رم و يک ترابايت فضاي ذخيره‌سازي مجهز شده و وظيفه پردازش‌هاي گرافيکي بر عهده يک کارت گرافيک جي‌فورس ۷۴۰ ام ا نويديا گذاشته شده است. قيمت اين دستگاه نيز حدود يک ميليون و ٨١٠ هزار تومان است.



ENVY ١٥-k٠١٠ne
از مشخصات لپ‌تاپ‌هاي جديد انوي اچ‌پي، ضخامت و وزن کم است که مي‌تواند براي يک مدل ۱۵.۶ اينچي مناسب باشد. اين دستگاه با قيمت يک ميليون و ٦٤٠ هزار تومان به يک پردازنده‌ کم‌مصرف کور آي۵ اينتل در کنار چهار گيگابايت رم، يک ترابايت فضاي ذخيره‌سازي و کارت گرافيکي دو گيگابايتي جي‌فورس ۸۴۰ مجهز شده است.



Pavilion ١٥-p١٠٨ne
اچ‌پي در اين دستگاه براي کاهش مصرف انرژي و قيمت، به سراغ يک پردازنده‌ کم‌مصرف سري U از اينتل رفته است. به لطف يک پردازنده‌ corei٥، شش گيگابايت رم، يک ترابايت حافظه‌ ذخيره‌سازي و يک کارت گرافيکي دوگيگابايتي براي کارهاي خود که نياز به سخت‌افزار قوي ندارد، قيمت اين دستگاه در تاپ‌سان حدود يک ميليون و ٨٠٠ هزار تومان است.



Inspiron ٣٥٤٢ C٢
بدنه‌ اين محصول دل داراي بافت‌هاي ريزي است که مانع جذب اثر انگشت و گرد و غبار مي‌شود. اين دستگاه به يک پردازنده corei٥، رم هشت گيگابايتي، يک ترابايت فضاي ذخيره‌سازي و کارت گرافيک دوگانه جي‌فورس و اينتل مجهز شده است. البته قيمت يک ميليون و ٩٥٥ هزار توماني، نقطه ضعف آن است.

 

 

 

 


منبع: انتخاب