logo

کد خبر : 14744
تاریخ خبر : 1394/08/06
 برگزاری 4 مانور آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی مازندران
مديرعامل شهرک‌هاي صنعتي مازندران عنوان کرد

برگزاری 4 مانور آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">مدیرعامل شرکت شهرک&lrm;های صنعتی مازندران از برگزاری چهار مانور آتش&zwnj;نشانی در شهرک&zwnj;های صنعتی استان خبر داد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  سید مصطفی موسوی گفت: مانور امداد و نجات و آتش‌نشانی در راستای مقابله با خطرات و حوادث شبیه‌سازی شده در واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش تولید و صنعت و در جهت حفظ آمادگی آتش‌نشانان مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.



موسوی با اشاره به تجهیز شهرک‌های صنعتی استان به ماشین اطفاء حریق، اظهار داشت: این امکانات و تجهیزات با هدف حفاظت از واحدهای تولیدی و صنعتی و سلامت افراد و جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط‌زیست صورت گرفته است.



مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار مانور آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی بشل سوادکوه، بهشهر، چمستان نور و ناحیه صنعتی گلوگاه برگزار شد.



موسوی خاطرنشان کرد: تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی به ماشین اطفاء حریق موجب جلوگیری از صدمات و خسارات به بخش تولید و صنعت و همچنین افزایش ایمنی و کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران می‌شود.



 در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان با نحوه به‌کارگیری از وسایل و تهجیزات مهار آتش، آشنا شدند.

 

 

 

فارس