logo

کد خبر : 14681
تاریخ خبر : 1394/08/03
جدیدترین قیمت میوه‌های نوبرانه پاییزی +جدول

جدیدترین قیمت میوه‌های نوبرانه پاییزی +جدول

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">قیمت انواع میوه و تره&zwnj;بار در حالی با ثبات نسبی نسبت به ماه گذشته همراه شده که برخی میوه&zwnj;های نوبرانه پاییزی از جمله نارنگی، پرتقال و انار تا حدودی کاهش قیمت داشته&zwnj;اند. </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ بازار میوه و تره‌بار در سال جاری به طور نسبی از بازار‌های کم نوسان بوده و قیمت اقلام مختلف با تغییرات کمتری روبرو شده است. در ابتدای فصل پاییز نیز این روند ادامه یافته است؛ به طوری که بعد از گذشت چند هفته از فصل جدید، قیمت‌ میوه‌های نوبرانه تا حدودی کاهش پیدا کرده‌اند و در حال حاضر میوه‌های جدید و نوبرانه‌ای از جمله خرمالو و گریپ فروت در بازار میوه مشاهده می‌شود.


قیمت انواع میوه و تره‌بار در حالی با ثبات نسبی نسبت به ماه گذشته همراه شده که برخی میوه‌های نوبرانه پاییزی از جمله نارنگی، پرتقال و انار تا حدودی کاهش قیمت داشته‌اند.


بر این اساس قیمت هر کیلوگرم نارنگی و پرتقال درجه یک به طور متوسط ۵۰۰۰ تومان است که در مقایسه با روز‌های ابتدایی مهر ماه بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است. همچنین به طور متوسط هر کیلوگرم انار درجه یک ۵۰۰۰ تومان و انار درجه دو ۳۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.

در میان سایر اقلام میوه نیز هر کیلوگرم سیب درجه یک ۵۰۰۰ تومان و سیب درجه دو ۲۵۰۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین هر کیلوگرم موز درجه یک ۳۰۰۰ تومان، گلابی ۴۰۰۰ تومان و هندوانه ۳۰۰ تومان است.

در بین میوه‌های نوبرانه نیز هر کیلوگرم گریپ فروت ۲۰۰۰ و هر کیلوگرم خرمالو ۳۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.

همچنین در بین انواع اقلام تره‌بار که قیمت‌هایشان نسبت به ماه گذشته تغییر چندانی نداشته است هر کیلوگرم کلم بروکلی ۴۵۰۰ تومان، فلفل دلمه‌ای ۱۲۰۰ تومان، سیب زمینی ۱۲۰۰ تومان، پیاز ۱۱۰۰ تومان، کدو ۱۸۰۰ تومان، بادمجان ۲۰۰۰ تومان، لیموترش ۷۰۰۰ تومان و گوجه فرنگی ۱۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.
 
انواع میوه و تره‌بار(هر کیلوگرم) قیمت
سیب درجه یک ۵۰۰۰ تومان
سیب درجه دو ۲۵۰۰ تومان
انار درجه یک ۵۰۰۰ تومان
انار درجه دو ۳۰۰۰ تومان
نارنگی و پرتقال درجه یک ۵۰۰۰ تومان
موز ۳۰۰۰ تومان
گلابی ۴۰۰۰ تومان
خیار درجه یک ۲۰۰۰ تومان
خیار درجه دو ۱۲۰۰ تومان
لیموترش ۷۰۰۰ تومان
هندوانه ۳۰۰ تومان
خرمالو ۳۰۰۰ تومان
گریپ فروت ۲۰۰۰ تومان
سیب زمینی ۱۲۰۰ تومان
پیاز ۱۱۰۰ تومان
کلم بروکلی ۴۵۰۰ تومان
فلفل دلمه‌ای ۱۲۰۰ تومان
گوجه فرنگی ۱۲۰۰ تومان
کدو ۱۸۰۰ تومان
بادمجان ۲۰۰۰ تومان


 

 

منبع: پول نیوز