logo

کد خبر : 14679
تاریخ خبر : 1394/08/03
رونمایی سامسونگ از دو گوشی‌ ارزان‌قیمت +عکس

رونمایی سامسونگ از دو گوشی‌ ارزان‌قیمت +عکس

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">نمایندگی سامسونگ دیروز از دو گوشی مقرون&zwnj;به&zwnj;صرفه جدید با نام&zwnj;های Galaxy On۵ و Galaxy On۷ رونمایی کرد. </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ دو گوشی جدید سامسونگ دیروز بدون هیچ مراسم خاصی و صرفاً توسط وب‌سایت سامسونگ در چین معرفی ‌شده‌اند؛ با این حال هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آن‌ها قید نگردیده است.

 

 
بر این اساس گوشی هوشمند Galaxy On۵ از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی را رزولوشن ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد، این در حالیست که Galaxy On۷ دارا نمایشگری ۵.۵ اینچی با همان وضوح تصویر می‌باشد. هر دو گوشی در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای Exynos ۳۴۷۵ با کلاک فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز در کنار ۱.۵ گیگابایت حافظه رم  هستند.

 

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری یکسان این دو میان رده جدید سامسونگ می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی، بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید ۵.۱ و دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم f/۲.۲ اشاره کرد.Galaxy On۷ در قاب پشتی میزبان دوربینی ۱۳ مگا پیکسلی با گشادگی دیافراگم ۲.۱ به همراه فلاش ال‌ای‌دی هست و انرژی کل قطعات آن را قرار است یک باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید.

 

در سوی دیگر Galaxy On۵ از دوربین اصلی ۸ مگا پیکسلی با دیافراگم f/۲.۱ به همراه فلاش ال‌ای‌دی و باتری ۲,۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. گوشی‌های هوشمند Galaxy On۵ و Galaxy On۷ به ترتیب قرار است با برچسب ۱۵۰ و ۲۰۰ دلاری  راهی بازار شوند.

 

 

 

منبع: مشرق