logo

کد خبر : 14665
تاریخ خبر : 1394/08/03
مصوبات جلسه فوق العاده کمیسیون نظارت سوادکوه
اختصاصي/ رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه خبر داد:

مصوبات جلسه فوق العاده کمیسیون نظارت سوادکوه

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه از برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون نظارت سوادکوه و مصوبات آن در صبح امروز خبر داد.<br /> </span></p>

سعدی عبدالهی لحظاتی پیش در گفت و گو با خبرنگارمازند اصناف گفت: صبح امروز جلسه فوق العاده کمیسیون نظارت سوادکوه برگزار شد.


وی افزود: این جلسه که با حضور کلیه اعضای کمسیون نظارت، در ساعت 9:30 و در محل اداره صمت سوادکوه برگزار شد، به دلیل حساسیت های بوجود آمده در بحث انتخابات اتحادیه های صنفی در دو شهر زیراب و پل سفید بوده که مدت چهار ساله اتحادیه ها یا به اتمام رسیده و یا در شرف اتمام است.


رئیس اداره صمت سوادکوه تصریح کرد: ما در این جلسه، ضمن دعوت از روسای اتاق های اصناف زیراب و پل سفید از آنها خواستیم تا در اولین جلسه و در نهایت تا تاریخ 25 آبان ماه اقدام به شناسایی و برگزاری انتخابات کنند.


عبدالهی تاکید کرد: در این جلسه مصوب گردید تا اگر اتاق های اصناف موفق به برگزاری انتخابات تا پایان مهلت اعلام شده نشوند، اتحادیه یا اتحادیه های مربوطه در اتحادیه های همگن ادغام شوند.


وی همچنین از برگزاری جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در محل شهرک صنعتی شورمست خبرداد و اضافه کرد: جهت حمایت از بخش تولید و با حضور در واحد های تولیدی لوله وحید و لبنی آلاشت مصوب گردید تا به میزان 5 میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها اختصاص داده شود.


رئیس اداره صمت سوادکوه در پایان یادآور شد: این پیشنهاد جهت بررسی و اجرایی شدن به استانداری مازندران ابلاغ و ارجاع شده است تا در صورت موافقت و تایید به اجرا در آید.


گفتنی است استاندار رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، فرماندار رئیس این ستاد در شهرستان و روسای ادارت صمت شهرستان ها دبیر این ستاد در شهرستان ها می باشند.

 

انتهای پیام/

حسن قربان زاده