logo

کد خبر : 14637
تاریخ خبر : 1394/08/02
اعطای تسهیلات ویژه بهزیستی مازندران برای اشتغال معلولان
معاون بهزيستي مازندران خبر داد

اعطای تسهیلات ویژه بهزیستی مازندران برای اشتغال معلولان

<p><span style="font-size: larger;">معاون مالی و پشتیبانی مدیرکل بهزیستی مازندران از اعطای تسهیلات ویژه بهزیستی مازندران به معلولان استان برای اشتغال خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ سیدحمیدرضا علوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار، گفت: سازمان بهزیستی افتخار این را دارد که در عرصه‌های مختلف تخصصی، در جامعه برای رفاه حال مددجویان و معلولان ورود پیدا می‌کند.

وی افزود: آنچه که در شکوفایی بخش مسکن مددجویان مازندرانی مشاهده می‌کنید به‌دلیل هم‌دلی و فضای صمیمی بهزیستی و همه دستگاه‌های دولتی است.

معاون مالی و پشتیبانی مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد: در بخش اشتغال فعالیت‌های متناسب با وضعیت مددجویان انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه در بخش خانگی، تسهیلات خوبی برای معلولان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در بخش‌های خویش‌فرمایی و کارفرمایی نیز تسهیلات قابل توجهی برای مددجویان در بهزیستی در نظر گرفته شده است.

علوی بیان کرد: برای اشتغال پایدار طرح بیمه کارفرمایی اجرا شده که مبلغ کارفرما هر ماه توسط بهزیستی اهدا می‌شود و در حوزه‌های تخصصی در پیشگیری اجتماعی فعالیت‌های به‌روز و متناسب با موارد دامن‌گیر جامعه در بهزیستی شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلاتی که در قالب اشتغال می‌دهیم متناسب با کار و توانمندی است، خاطرنشان کرد: این تسهیلات در خویش‌فرمایی 5 تا 7 میلیون تومان و در کارفرمایی 10 تا 15 میلیون تومان است.

معاون مالی و پشتیبانی مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان گفت: به معتادان پاک‌شده، زنان سرپرست‌ خانوار و معلولانی که توانایی کار به‌صورت مستقل یا نزد کارفرما را دارند، تعلق می‌گیرد.