logo

کد خبر : 14611
تاریخ خبر : 1394/07/30
 پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"> رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم ولایتمدار و بازاریان شریف کشورمان تسلیت گفت.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل با ارسال پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم ولایتمدار و بازاریان شریف کشورمان تسلیت گفت.

گفتنی است درقسمتی از این پیام آمده است:

 محرم ماه رحمت خداوندی – ماه خون – ماه دلدادگی به معبود است دراین ماه شهادت در راه خالق متجلی می شود و عاشقان ایمان در راه معبود با ایثارگری و جان نثاریشان ، عشق و دلدادگی به خدای یکتا را به بشریت آموختند.

امام حسین (ع) و یاران باوفایش با شهادت در راه خدا، درس آزادگی و تجلی ایمان به خداوند را به بشریت هدیه کردند. شما مردم ولایتمدار و بازاریان شریف کشور با برگزاری عزاداری با شکوه تاسوعا و عاشورای حسینی، همیشه ترویج کننده خط سرخ شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش بوده و هستید.

اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ( روزپیروزی خون بر شمشیر) را به شمامردم دوستدار امامت و بازاریان شیفته ائمه اطهار تسلیت عرض نموده و امیدوارم محرم امسال سرآغازی برای متجلی شدن عشق به خداوند برای همه مسلمین بویژه شیعیان باشد.

 

                                                                                 حسین لعلی-رئیس اتاق اصناف بابل