logo

کد خبر : 14559
تاریخ خبر : 1394/07/28
پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 352 متقاضی در ساری
مسئول بسيج سازندگي ساري عنوان کرد

پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 352 متقاضی در ساری

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">مسئول بسیج سازندگی ساری گفت: در نیمه نخست سال&zwnj;جاری، 352 متقاضی طرح&zwnj;های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان از تسهیلات بسیج سازندگی استفاده کردند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  حسین نادری‌ورندی در حاشیه افتتاحیه طرح بسیج همگام با کشاورز ساری  اظهار کرد: بیش از 2 هزار مهندس کشاورزی در ساری داریم که ظرفیت مهمی برای استان تلقی می‌شوند.

وی بیان کرد: از بین این افراد، تعدادی برای فعالیت در طرح همگام با کشاورز شرکت کردند و پس از گزینش و شرکت در کلاس‌های مربوطه، در روستاهای مختلف به‌کارگیری شدند تا در مراحل مختلف تولید محصول با آموزش‌های به‌هنگام و به‌روز، به افزایش تولید در سطح و ایجاد محصول باکیفیت و بازارپسند، با کشاورزان همراه و همگام باشند.

مسئول بسیج سازندگی با بیان اینکه در نیمه نخست سال‌جاری، 4 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در ساری اختصاص یافت، افزود: این اعتبار به 352 متقاضی در رشته‌های چهارده‌گانه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است و در حال حاضر نیز متقاضیان زیادی برای دریافت تسهیلات داریم.

نادری‌ورندی تصریح کرد: در دفاع مقدس با تقدیم 220 هزار شهید در مقابل همه ابرقدرت‌های آن زمان استقامت کردیم و امروز جهاد و دفاع مقدس دیگری در عرصه اقتصادی آغاز شده است.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، نیروهای بسیج سازندگی به نام سنگرسازان بی‌سنگر، حضوری جانانه در نبرد علیه دشمنان اسلام داشتند و امروز مسئولیت پشتیبانی جنگ اقتصاد مقاومتی نیز به همان صورت با همکاری بسیج سازندگی، بسیج مهندسین کشاورزی و جهاد کشاورزی با تکیه بر ایمان، اراده، اخلاص، عقیده و فرمایشات مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی ساری نیز اظهار کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز از سال گذشته با حضور 500 مهندس بسیجی در 500 روستا از سراسر مازندران آغاز شد.

بهرام لیالی افزود: این فارغ‌التحصیلان با حضور اساتید مجرب از آموزش‌های لازم استفاده کردند و این آموزش‌ها را به‌صورت عملی به کشاورزان انتقال دادند.

وی با بیان اینکه برای سال 95، سهمیه به‌کارگیری طرح همگام با کشاورز در 12 شهرستان مازندران است، گفت: امیدواریم این سهمیه افزایش پیدا کرده و شامل همه شهرستان‌ها شود.

 

 

 

فارس