logo

کد خبر : 14477
تاریخ خبر : 1394/07/26
تولید 852 تن گوشت قرمز در قائم‌شهر
مدير جهاد کشاورزي قائم‌شهر خبر داد

تولید 852 تن گوشت قرمز در قائم‌شهر

<p><span style="font-family: Tahoma;">مدیر جهاد کشاورزی قائم&zwnj;شهر، از تولید و عرضه 852 تن گوشت قرمز با ارزش ریالی 170 میلیارد ریالی در 6 ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ فرزین فرهادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، گفت: شهریور ماه امسال 3 میلیون و 293 هزار قطعه جوجه‌ریزی در سالن‌های مرغداری این شهرستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این میزان جوجه‌ریزی در 169 واحد مرغ‌داری صورت گرفت، افزود: حاصل این تعداد جوجه‌ریزی تولید 5 هزار و 679 تن گوشت سفید به ارزش 353 میلیارد و 760 میلیون ریال بوده که به بازار مصرف عرضه شد.

مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر خاطرنشان کرد: کارشناسان این مدیریت با اطلاع‌رسانی و ارائه توصیه‌های فنی به تولیدکنندگان، سبب کاهش هزینه تولید، افزایش بازده اقتصادی و سودآوری پایدار اشتغال‌زایی مولد و تامین امنیت غذایی جامعه می‌شود.

فرهادی با اعلام اینکه سهمیه جوجه‌ریزی برای این شهرستان نسبت به استان 8.38 درصد برای تنظیم بازار درنظر گرفته شده است، ادامه داد: با اعمال و نظارت بر ثبت سامانه جوجه‌ریزی و ارائه آموزش‌های لازم به مرغ‌داران می‌توان بستر صادرات را مهیا کرد.

وی در پایان از تولید و عرضه 852 تن گوشت قرمز با ارزش ریالی 170 میلیارد ریالی در شش‌ماهه نخست امسال در شهرستان قائم‌شهر خبر داد.