logo

کد خبر : 14475
تاریخ خبر : 1394/07/26
حضور پررنگ راه‌آهن شمال برای افزایش حمل و نقل ریلی در کشورهای سی‌آی‌اس
رئيس اتاق بازرگاني مازندران تأکيد کرد

حضور پررنگ راه‌آهن شمال برای افزایش حمل و نقل ریلی در کشورهای سی‌آی‌اس

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اتاق بازرگانی مازندران بر حضور پررنگ راه&lrm;آهن شمال برای افزایش حمل و نقل ریلی در کشورهای سی&lrm;آی&lrm;اس تأکید کرد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛  عبدالله مهاجر عصر امروز در نشست مشترک با مدیرکل راه آهن شمال اظهار کرد: حمل و نقل ریلی با توجه به ظرفیت موجود در آن باید رشد کند.

وی با اعلام اینکه از داشتن یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی در مازندران محروم هستیم، اضافه کرد: کاهش هزینه حمل و نقل به صادرات کمک می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با تاکید بر حضور پررنگ راه‎آهن شمال برای افزایش حمل و نقل ریلی در کشورهای سی‌آی‌اس، بیان کرد: در حال حاضر به‌دنبال رفع مشکلات صادرکنندگان برای توسعه حمل و نقل ریلی هستیم.

مهاجر یادآور شد: امیدواریم برای ارتقای حمل و نقل ریلی در بندر امیرآباد و بنادر دیگر استان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ریل بندر امیرآباد باید به‌صورت سراسری وصل شود، افزود: اتاق ایران آمادگی دارد هر منطقه که دارای نقطه کور است با راه‌آهن همکاری کند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران خاطرنشان کرد: با فراهم کردن زیرساخت‌های بندر امیرآباد برای توسعه بیشتر اشتیاق در صادرکنندگان افزایش می‌یابد.

مهاجر در پایان گفت: با توجه به امنیت بالای حمل و نقل ریلی باید هزینه حمل و نقل کالا کاهش یابد تا رقابت بین صادرکنندگان برای ترانزیت کالا رشد کند.

 

فارس مازندران