logo

کد خبر : 14322
تاریخ خبر : 1394/07/16
بازدید بیش از 12 هزار واحد صنفی در مازندران
رئيس پليس اطلاعات فرماندهي انتظامي مازندران اعلام کرد

بازدید بیش از 12 هزار واحد صنفی در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه ارتباط خوبی با اصناف و اتحادیه&lrm;&zwnj;ها در استان داریم، گفت: در شش ماهه نخست امسال 12 هزار و 701 مورد از اصناف مختلف بازدید کردیم.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ سرهنگ حسن تقوی بعد از‌ ظهر امروز در همایش پلیس و اصناف که در باشگاه برق برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان سربازان ولایت، تامین‌کننده امنیت در کشور هستیم در حالی که جنایت‌های مختلفی با عنوان آزادی و دموکراسی در دنیا شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حادثه منا، جنایت دل‌خراشی بود که طعم شیرین حج را به کام مردم تلخ کرد، افزود: عربستان باید پاسخگوی این حادثه تلخ باشد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تلاش ما این است که برای ایجاد امنیت بازار و امنیت عمومی تلاش کنیم، گفت: می‌دانیم کشورهای همسایه از چه ناامنی‌هایی رنج می‌برند و استکبار می‌خواهد این ناامنی را به کشور ما تسری دهد و ایجاد ناامنی در ایران، از آرزوهای دشمنان است.

این مسئول با بیان اینکه مردم ما به بلوغ فکری، فرهنگی و دینی رسیده‌اند و تحت تاثیر جوسازی‌های استکبار قرار نمی‌گیرند، تصریح کرد: تلاش دشمن بر این است که روزی گرفتار ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی و سیاسی در کشور شویم.

تقوی با اشاره به اینکه اگر با مشکلات گرانی و بیکاری مواجه هستیم خودمان تحمل می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم به امنیت و آرامش ما لطمه وارد شود، ادامه داد: افتخار می‌کنیم در یک حکومت الهی و دینی، سرباز کوچکی برای مردم هستیم و این افتخاری برای پلیس است.

وی با بیان اینکه ارتباط خوبی با اصناف و اتحادیه‎‌ها در استان داریم، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال 12 هزار و 701 مورد از اصناف مختلف بازدید شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران نیز اظهار کرد: حجاج در روز عید قربانی، قربانی بی‌تدبیری آل‌سعود شدند.

عباس رمدانی با بیان اینکه در باغ شهادت هنوز به روی کارکنان نیروی انتظامی باز است و گاهی شاهد تشییع پیکر شهدای نیروی انتظامی هستیم، افزود: معتقد هستیم امنیت نعمت بزرگی است و اگر نیم‌نگاهی به کشورهای همسایه داشته باشیم مسئله امنیت در کشور را بیشتر درک می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه قدر این امنیت را باید بدانیم، گفت: کشور ما از ضریب امنیتی بسیار بالایی برخوردار است و این امنیت را مدیون درایت‌های مقام معظم رهبری، هوشمندی مردم و فعالیت‌های نیروهای مسلح هستیم.


فارس مازندران