logo

کد خبر : 14119
تاریخ خبر : 1394/07/01
حمایت از تولیدکنندگان بومی در حوزه اقتصاد مقاومتی
فرمانده سپاه ناحيه رامسر اعلام کرد

حمایت از تولیدکنندگان بومی در حوزه اقتصاد مقاومتی

<p><span style="font-size: larger;">فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج رامسر گفت: با بررسی بازار و استفاده هر چه بهتر از ظرفیت اقتصاد مقاومتی از تولیدکنندگان بومی حمایت می&zwnj;کنیم.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمد جعفری با اشاره به هفته دفاع مقدس و تبلور شور ملی در این هفته، اظهار کرد: از این هفته هر چه بگوییم و بنویسیم باز هم کم است، در هفته‌ای قرار داریم که هر چه ایران و ملت ولایت‌مدار ما تا به امروز به دست آورده از مواهب زنده نگه‌داشتن و بزرگداشت این هفته است.

وی افزود: هشت سالی که جنگ ناجوانمردانه‌ای از سوی ابرقدرت‌ها به انقلاب نوپای ما تحمیل شد، سبب ریختن خون زنان و مردان بسیاری در ایران شده است که به روشنی ثابت کردند که ما سربلند می‌رویم ولی کشور خود را با خواری به بیگانه نمی‌سپاریم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامسر خاطرنشان کرد: جنگی که، دشمن در آن چه از لحاظ نیروی انسانی و چه از نظر مهمات و تسلیحات از ما برتر و در حالت پیشرفته‌تر قرار داشتند، مغلوب ایمان و فداکاری مردان و زنان ایرانی از همه قومیت‌ها و مذاهب شد که امروز بار سنگین آن همه فداکاری بر روی دوش تک تک ما که در آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم، قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: امروز دشمن با هوشیاری و با استفاده از تمام امکانات و تکنولوژی، جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرده و با استفاده از گذر زمان و تغییر نسل‌ها، در فکر تغییر زندگی اسلامی ایرانی ماست.

وی اظهار کرد: دشمن با دستان مخملین خود در هر ثانیه برای ما نقشه‌های جدید می‌کشد و نوجوانان و جوانان ما را نشانه گرفته است و در مقابل مسئولیت انتقال فرهنگ دفاع مقدس و استکبارستیزی بر همه ما واجب و واجب‌تر می‌شود.

جعفری با تأکید بر اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: شهرستان رامسر در بحث اقتصاد مقاومتی و حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در این حوزه، جزو شهرستان‌های پیشگام است و با برآورد نیازهای مردم منطقه با اتکا به اقتصاد مقاومتی گام‌های اساسی و قابل تأملی برداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامسر افزود: کارگاه‌های کوچک و بزرگ در زمینه پرورش دام و طیور و نیز تهیه و تولید انواع حبوبات در سال‌های گذشته موفق عمل کرده و سعی داریم با بررسی بازار و استفاده هر چه بهتر از ظرفیت اقتصاد مقاومتی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بومی خود را مورد حمایت قرار دهیم.

جعفری با اعلام اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس رامسر با قوت پیگیری انجام می‌شود، تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند از تسهیلات اقتصاد مقاومتی استفاده و بهره ببرند باید طرح و برنامه‌های خود را به بسیج سازندگی شهرستان آورده تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تنها راه نجات کشور در حوزه اقتصاد، استفاده از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی مورد تأیید رهبری است، گفت: تسهیلات اعطایی با دقت و موشکافی در تحقق کامل روند برنامه اقتصادی مورد نظر صورت می‌گیرد و بازرسی‌های متعدد بعد از اعطا تسهیلات صورت خواهد گرفت.

 

فارس مازندران