logo

کد خبر : 14068
تاریخ خبر : 1394/06/30
تعزیر 30 میلیونی عرضه کنندگان متخلف نوشت افزار در مازندران/ تشکیل 318 پرونده تخلف در بخش نوشت افزار
اختصاصي/ مديرکل تعزيرات حکومتي مازندران خبر داد:

تعزیر 30 میلیونی عرضه کنندگان متخلف نوشت افزار در مازندران/ تشکیل 318 پرونده تخلف در بخش نوشت افزار

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">در سه ماهه تابستان سال جاری، 318 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال که&nbsp; متخلفین مجموعا به جزای نقدی نزدیک به 300 میلیون ریال محکوم شدند. </span></p>

 مهدی عباسی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف  از تعزیر متخلفین نوشت افزار در مازندران خبر داد.

 

وی با بیان اینکه در آستانه بازگشائی مدارس قرار داریم و مراجعات والدین برای تهیه لوازم دانش آموزان به فروشگاه های نوشت افزار زیاد است؛ تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات این بخش در نظر گرفته شده که  به تخلفات واحد های عرضه کننده لوازم التحریر در اسرع وقت رسیدگی  و اعمال مجازات کند.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص پرونده های دریافتی در سه ماهه اخیر بخش نوشت افزار گفت: در سه ماهه تابستان سال جاری 318 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 315 فقره مختومه و متخلفین مجموعا به جزای نقدی نزدیک به 300 میلیون ریال محکوم شدند.


عباسی در خصوص مجازات های  تعیین شده در قوانین تعزیرات حکومتی برای متخلفین به خبرنگار ما پاسخ داد: برای این گونه تخلفات مجازات هایی نظیر جزای نقدی ، تعطیلی واحد کسب، لغو پروانه کسب، قطع خدمات دولتی، نصب پارچه به عنوان متخلف و در صورت تکرار تخلف، تشدید مجازات در نظر گرفته شده است.


این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران در پایان خاطر نشان کرد: این اطمینان را به مردم شریف استان می دهم همان گونه که با دیگر متخلفین در بخش های مختلف بدون اغماض و قاطعانه  برخورد می نماییم، دراین  بخش نیز با قاطعیت برخورد کنیم تا متخلفین  از حاشیه امنی برخوردار نباشند.


انتهای پیام/