logo

کد خبر : 14020
تاریخ خبر : 1394/06/27
معرفی  14 تعاونی مصرف به تعزیرات حکومتی ساری/تقلب در کسب عمده ترین تخلف تعاونی های مصرف
اختصاصي/ رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ساري:

معرفی 14 تعاونی مصرف به تعزیرات حکومتی ساری/تقلب در کسب عمده ترین تخلف تعاونی های مصرف

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"><span style="font-size: larger;">این واحدها به علت بی توجهی وعدم چینش کالاهای جدید وقدیم وعدم فروش آنها به ترتیب اولویت تاریخ مصرف منجربه انباشت کالاهای تاریخ گذشته درمعرض فروش شده است.</span><br /> </span></p>

اسماعیل هادی نژاد  ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون، نظارت و بازرسی از شرکتهای تعانی مصرف و فروشگاههای بزرگ درشهرستان ساری به صورت مستمر صورت گرفت.


وی خاطرنشان کرد: در طی این مدت و با توجه به  بازرسی های صورت گرفته از این مراکز فروش در مرکز استان، تعداد 14 واحد متخلف شناسایی و پرونده متشکله جهت رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.



رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت ساری تصریح کرد: اغلب تخلفات شرکت های تعاونی تقلب در کسب است که کالاهای تاریخ مصرف گذشته در واحد صنفی وجود داشته است  که توسط بازرسان این اداره با همکاری مرکز بهداشت صورت جلسه و معدوم شده است.

 



هادی نژاد کیاسری افزود: این واحدها در بحث قیمت و درج قیمت کالاها مشکل خاصی نداشته اند؛ ولی به علت بی توجهی وعدم چینش کالاهای جدید و قدیم وعدم فروش آنها به ترتیب اولویت تاریخ مصرف منجر به انباشت کالاهای تاریخ گذشته درمعرض فروش شده است.



وی در پایان میزان ارزش ریالی 14 فقره پرونده متشکله را 67 میلون و 964 هزار ریال  عنوان و اظهار کرد: شهروندان گرامی تخلفات اقتصادی را با تلفن 124 اعلام نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/