logo

کد خبر : 13998
تاریخ خبر : 1394/06/26
فعالیت 18 هزار واحد صنفی در قائمشهر / فروش فوق العاده پاییزه در 103 واحد صنفی
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

فعالیت 18 هزار واحد صنفی در قائمشهر / فروش فوق العاده پاییزه در 103 واحد صنفی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">در حال حاضر 60 واحد صنفی لوازم التحریر، 30 واحد صنفی پوشاک و 10 واحد صنفی کیف و کفش و 3 فروشگاه بزرگ با همکاری متصدیان صنفی و اتاق اصناف و مشارکت اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام به فروش فوق العاده کرده اند.<br /> </span></p>

محسن کاوه عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت: 18 هزار واحد صنفی در شهرستان قائمشهر در حال فعالیت صنفی هستند.


وی با بیان اینکه 42 اتحادیه صنفی تحت پوشش اتاق اصناف قائمشهر می باشند؛ افزود: اتحادیه خرازان با بیش از 800 عضو دارای پروانه کسب بزرگترین و اتحادیه زرگران با 120 عضو کوچکترین اتحادیه صنفی قائمشهر هستند.


رئیس اتاق اصناف قائمشهر در خصوص وضعیت حال حاضر بازار این شهرستان اظهار کرد: عمده ترین مسئله فعلی عدم نقدینگی بازار و رکود حاصل از آن است.


کاوه خاطر نشان کرد: فعالیت بازارهای هفتگی در قائمشهر نیز عامل دیگر بر کسادی بازار است که امیدواریم برای این مسئله نیز تمهیداتی از سوی مسئولان اندیشیده شود.


فروش فوق العاده پاییزه در 103 واحد صنفی قائمشهر


محمد مهدی شیرخانی نیز عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت: فروش پاییزه در قائمشهر علیرغم عدم برگزاری نمایشگاه و جشنواره پاییزه در حال انجام است.


وی تصریح کرد: در حال حاضر 60 واحد صنفی لوازم التحریر، 30 واحد صنفی پوشاک و 10 واحد صنفی کیف و کفش و 3 فروشگاه بزرگ با همکاری متصدیان صنفی و اتاق اصناف و مشارکت اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام به فروش فوق العاده کرده اند.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قائمشهر با بیان اینکه این واحد ها با نصب بنر فروش فوق العاده پاییزه در سر درب واحد های صنفی، مشخص گردیده اند؛ متذکر شد: واحد های صنفی لوازم التحریر در یک کار منسجم و منظم اقدام به همسان سازی قیمت ها در این طرح کرده اند بنحویکه قیمت اقلام در تمام این واحدها یکسان است.


شیرخانی در پایان با بیان اینکه هنوز آن گونه که باید اصناف و بازاریان در خصوص فروش فوق العاده و اثرات مفید آن بر کسب و کار شان آگاهی لازم را ندارند؛ یادآور شد: ما علاقه مند بودیم و تلاش کردیم تا فروش فوق العاده را در یکایک پاساژ های شهر فعال کنیم؛ اما بعلت عدم آگاهی و استقبال بازاریان این امر محقق نشد که امیدوارم در سال های آتی شاهد آن باشیم.

 

انتهای پیام/

بهراد حسینی