logo

کد خبر : 13922
تاریخ خبر : 1394/06/21
درج نام فاطمه الزهرا (س) روی قوطی های کوکا کولا
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

درج نام فاطمه الزهرا (س) روی قوطی های کوکا کولا

<p><span style="font-size: larger;">شرکت کوکا کولا در عملی اهانت آمیز اقدام به درج نام مطهر فاطمه الزهرا(س) روی قوطی های کوکا کولا کرده است.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازنداصناف انتشار تصویر فوق در شبکه های اجتماعی ( در صورت صحت) گویای این مطلب است که: شرکت کوکا کولا در عملی اهانت آمیز، اقدام به درج نام مطهر فاطمه الزهرا(س) روی قوطی های کوکا کولا کرده است.


گفتنی است این شرکت که در سال های گذشته به طور غیر مستقیم عبارت " لا مکه و لا محمد" را روی قوطی های خود طراحی کرده بود، این بار به طور واضح و شفاف اقدام به درج نام مطهر یکی دیگر از مقدسات مسلمانان و شیعیان کرده است.


بر اساس این گزارش، شاید در نگاه اول درج نام حضرت زهرا (ُس) روی قوطی های کوکا چندان اهانت آمیز بنظر نرسد؛ اما وقتی به سرنوشت نهایی این قوطی ها پس از مصرف بیندیشید؛ متوجه اصل ماجرا خواهید شد.


امیدواریم به جای حمایت مسئولان در ایجاد کمپین ها برای تولیدات داخلی، نه تنها کمپینی برای تحریم این کالا در کشور ایجاد شود؛ بلکه اقدامات اجرایی نیز صورت گیرد.

 

شایان ذکر است انتشار تصویر زیر در روز های اخیر در  شبکه های اجتماعی، با موج واکنش های مردمی در داخل کشور همراه بوده است.







انتهای پیام/

حسن قربان زاده