logo

کد خبر : 13896
تاریخ خبر : 1394/06/19
 هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران برگزار شد
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران برگزار شد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری مازندران برگزار شد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ پیش ازظهر امروز هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید  به ریاست استاندار مازندران و دبیری سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران در محل استانداری مازندران  برگزار شد.

بر اساس این گزارش کارگروه اصلی ستاد تسهیل که با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی و بانک ها برگزار می شود تاکنون 29 مصوبه داشته که از این تعداد 3 مصوبه اجرا شده و 26 مصوبه در دست پیگیری است .



گفتنی است کارگروه های شهرستانی  که با مدیریت فرمانداران و روسای ادارات شهرستانی برگزار می شود تا کنون 176  مصوبه داشته که 69 مصوبه اجرایی شده و 86 مصوبه در دست اقدام و پیگیری و 21 مصوبه هم جهت بررسی به  کارگروه اصلی در استان  ارسال شده است .



شایان ذکر است در هشتمین جلسه  ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات  شرکت های لینترپاک ،مازند برج بشل ،بشل عایق ،خزر برق ، مازند نیرو و ایران صدرا در دستور کار  قرار گرفت تا نسبت به رفع مشکلات  این شرکت ها  اقدام گردد .

 

انتهای پیام/