logo

کد خبر : 13818
تاریخ خبر : 1394/06/16
اتحاد صنوف نتیجه عملکرد اتاق اصناف ایران است
رئيس اتحاديه طلا وجواهر:

اتحاد صنوف نتیجه عملکرد اتاق اصناف ایران است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">اتاق اصناف ایران در یک سال گذشته عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته که اتحاد و وحدت نظر بین جامعه صنفی و همچنین ادغام دو مجموعه تولیدی و توزیعی از عملکرد مثبت اتاق اصناف ایران است .</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ محمد کشتی آراء افزود:« ادغام واحدهای تولیدی و توزیعی اصناف کار بسیار بزرگی است که باعث کاهش مشکلات و دغدغه های واحدهای صنفی و تسریع در رسیدگی به مشکلات اصناف می شود. در این زمینه باید قدردان تلاش های آقای فاضلی، رییس اتاق اصناف ایران بود.»


او تصریح کرد:« برگزاری جلسات، کمیسیون ها و اجلاس های منظم باعث شده تا اتحادیه و نمایندگان اتاق های اصناف بتوانند مسائل و نقطه نظراتشان را بیان کنند. این اتفاق محصول وحدت و یکپارچگی اتاق اصناف ایران است. »


رئیس اتحادیه طلا وجواهر در ادامه گفت:« اداره مجموعه ای با گستردگی اتاق اصناف ایران، کار حساس و مهم است . ضروری است همه‌ی اتحادیه‌های صنفی ، سازمانها‌ی مربوطه حمایت های لازم را از مجموعه اتاق اصناف ایران داشته باشند تا مشکلات صنفی و اقتصادی کشور سریع‌تر حل شود. »


محمد کشتی آراء با اشاره به این که اصناف از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار هستند، افزود:« اصناف باید از ظرفیت، انسجام و اتحاد میان خود استفاده بیشتری کنند تا حضور پر رنگ‌تری در عرصه سیاسی کشور داشته باشند.»


رئیس اتحادیه طلا وجواهر در پایان با بیان این که رشد و ارتقای بازار، نشان دهنده وضعیت اقتصادی مردم هر جامعه است، اضافه کرد:« اگر چه کشور تا کنون به واسطه تحریم در شرایط اقتصادی رکود بوده، اما زمان آن رسیده تا با همدلی و همراهی اصناف و دیگر بخش های اقتصادی به رشد و توسعه اقتصادی برسیم.»

 

اصناف ایران