logo

کد خبر : 13813
تاریخ خبر : 1394/06/16
تعزیر 2 میلیاردی  عرضه کنندگان کالای قاچاق در مازندران / آغاز طرح نظارت بر بازار مدارس در سراسر مازندران
اختصاصي/ مديرکل تعزيرات حکومتي مازندران مطرح کرد :

تعزیر 2 میلیاردی عرضه کنندگان کالای قاچاق در مازندران / آغاز طرح نظارت بر بازار مدارس در سراسر مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">اجرای طرح نظارت بر بازار مدارس از دیروز یکشنبه پانزدهم شهریور درسراسر استان آغاز شده است که&nbsp; در این طرح بر قیمت لوازم التحریر، پوشاک، کیف و اقلام دیگر نظارت و بازرسی&zwnj;ها بیشتر می&zwnj;شود.</span></p>

مهدی عباسی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف از تعزیر بیش از 2 میلیاردی متخلفین و عرضه کنندگان کالای قاچاق  در مازندران خبر داد وگفت : در 5 ماهه ابتدائی سال تعداد  178 فقره پرونده تخلف بخش قاچاق  به تعزیرات حکومتی مازندران ارسال شد .


وی در خصوص مجازات این تعداد متخلف تصریح کرد : این تعداد متخلفین جمعا به مبلغ 2 میلیارد و 724میلیون  و 877 هزار و 22 ریال جزای نقدی  و تعدادی هم علاوه بر جزای نقدی  به ضبط کالا به نفع دولت نیزمحکوم شدند.


مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد: عمده پرونده ها در این بخش ( قاچاق) مربوط به چوب و هیزم با 132 فقره ، خودکار 22 فقره ،سیگار 17 فقره ، لوازم آرایشی 15 فقره ، موتورسیکلت 8 فقره ، قایق موتوری 2 فقره وکولر 4 فقره   بود.

 

آغاز اجرای طرح نظارت بر بازار مدارس و لوازم التحریر در سراسر مازندران

عباسی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص  طرح نظارت بر بازار مدارس و لوازم التحریر اضافه کرد: این طرح از دیروز یکشنبه پانزدهم شهریور درسراسر استان اجرا شده است که  در این طرح بر قیمت لوازم التحریر، پوشاک، کیف و اقلام دیگر نظارت و بازرسی‌ها بیشتر می‌شود.



وی در پایان متذکر شد: نظارت بر شهریه‌های مدارس نیز از دیگر وظایف این سازمان بوده که خانواده‌ها درصورت مشاهده هرگونه تخلف در دریافت شهریه مدارس می‌توانند مراتب را به  این سازمان گزارش دهند.

 

انتهای پیام/