logo

کد خبر : 13674
تاریخ خبر : 1394/06/11
تولید 80 درصد از قطعات خودروی کشور در بابلسر
فرماندار بابلسر خبر داد

تولید 80 درصد از قطعات خودروی کشور در بابلسر

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">فرماندار بابلسر با اشاره به وجود کارخانجات تولیدی در این شهرستان گفت: تأمین 80 درصد از قطعات خودرویی دو کارخانه بزرگ کشور در بابلسر است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف سیدعلی اسد ظهر امروز در گردهمایی بخشداران غرب مازندران که با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار مازندران در مجتمع آموزشی رفاهی بانک رفاه بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بابلسر با دارا بودن جاذبه‌های دیدنی و گردشگری دارای 130 هزار نفر جمعیت و نیز دارای سه شهر و سه بخش است.

وی، وجود بیش از 29 هزار تخت، اعم از 9 مجتمع رفاهی و اقامتی اعم از هتل‌ها، پلاژها و ... را از دیگر ظرفیت‌های این شهرستان دانست و از تولید 56 نوع محصول در بخش بهنمیر خبر داد و افزود: بهنمیر برند بسیاری از محصولات سطح استان نظیر نیشکر، توت‌فرنگی و صنعت مبل است.

فرماندار بابلسر با اشاره به وجود کارخانجات تولیدی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: تامین 80 درصد از قطعات خودرویی دو کارخانه بزرگ کشور در شهرستان بابلسر است.

این مسئول به اتوبوس دریایی و فراهم بودن فضای تفریحی نظیر ساحل‌سبز، قایق‌های موتوری و ... در سواحل دریا اشاره کرد و افزود: شهرستان بابلسر با داشتن 27 کیلومتر نوار ساحلی دارای 16 طرح سالم‌سازی دریا است.

اسد با بیان اینکه تا کنون پنج نفر در دریای بابلسر غرق شدند، گفت: هر چند باید راهکاری اندیشیده شود تا از افزایش غریق جلوگیری شود اما خوشبختانه با وجود انبوه مسافران به این شهرستان با ارائه برخی راهکارها توانستیم در امر نجات غریق بسیار موفق عمل کنیم و تا حدودی از تعداد غریق نسبت به سال گذشته بکاهیم.

 

فارس