به گزارش مازند اصناف؛احمد نانواکناری در گفتوگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: امروز برای عرضه کالا در بازار باید به تبلیغات آن توجه کرد و در واقع هر سرمایهگذاری نیاز به هزینه دارد.
وی تصریح کرد: به دلایلی چون ته بند بودن فریدونکنار در حوزه آبریز و وجود فضولات پرندگان در زمینهای کشاورزی، برنج این شهرستان در کشور نمونه است.
مدیرعامل شرکت تعاونی شالیکوبیداران فریدونکنار با تاکید بر اینکه تبلیغات یکی از عواملی است که تمام شرکتهای دنیا از آن استفاده میکنند، خاطرنشان کرد: تبلیغات خوب و محصول مناسب برای تولیدکننده عواقب خوبی دارد و با توجه به اینکه برنج فریدونکنار در کشور نمونه است این جشنواره می تواند در تبلیغ این برنج در کشور و جهان تاثیرگذار باشد.
نانواکناری بیان کرد: برخیها با سوء استفاده از برنج فریدونکنار آن را با برنجهای خارجی مخلوط میکنند و بدون اینکه کد و تشکیلاتی داشته باشند با سوء استفاده از آن به دنبال بهرهبرداری از آن اقتصادی هستند.
وی تاکید کرد: به دلیل توریستپذیر بودن این شهرستان و حضور و استفاده افراد از زیباییهای طبیعت، برگزاری این جشواره در راستای تبلیغات آن در کشور تاثیرگذار است.
مدیرعامل شرکت تعاونی شالیکوبیداران فریدونکنار در پایان گفت: اگر برنج فریدونکنار برندسازی و کددار و صادرات این محصول جدی گرفته شود به حق خود خواهد رسید.