logo

کد خبر : 13612
تاریخ خبر : 1394/06/07
مهمترین عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت ساری در 15 ماه اخیر
اختصاصي/ رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ساري خبر داد

مهمترین عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت ساری در 15 ماه اخیر

<p><span style="font-size: larger;"><span lang="FA" style="font-family: &quot;Arial&quot;,&quot;sans-serif&quot;;">در مقایسه با سال گذشته خدمات ارائه شده توسط این اداره از نظر کیفی و کمی افزایش قابل توجهی داشته است .</span></span></p>

اسماعیل هادی نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار مازنداصناف گفت: فعالیت های دستگاههای اجرایی باید بصورت شفاف به مردم نشان داده شود و ملموس باشد.


وی ضمن تبریک هفته دولت خاطر نشان کرد: اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری نیز مانند سایر دستگاهها همراه و همگام با سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به مردم شریف گام های موُثری برداشته است.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری عملکرد این اداره را در ارائه خدمات  به شهروندان ساروی مثبت ارزیابی و عنوان کرد: در مقایسه با سال گذشته خدمات ارائه شده توسط این اداره از نظر کیفی و کمی افزایش قابل توجهی داشته است .


هادی نژاد در ادامه به بیان عملکرد این اداره از ابتدای سال 93 تا کنون پرداخت و اظهار کرد: در طی این مدت تعداد 25  انتخابات اتحادیه های صنفی و همچنین انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ساری برگزار گردید.


وی در ادامه توزیع انواع کالای اساسی در نوروز و ماه مبارک رمضان را از دیگر شاخه های عملکرد این اداره در طی این مدت برشمرد و افزود: بیش از 30 هزار واحد اقتصادی مورد بازرسی، بازرسان این اداره قرار گرفته که منجر به تشکیل 4520 پرونده تخلف به ارزش 19میلیارد ریال  به اتهام های گرانفروشی، کم فروشی، تقلب در کسب، قاچاق کالا، عدم درج قیمت و سایر شده است.


بر اساس این گزارش، هادی نژاد از  صدور 180 پروانه کسب برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و صدور مجوز 4 شرکت پخش  و فروشگاه بزرگ و همچنین صدور 2 مجوز کارگاه قالیبافی طی این مدت در شهرستان ساری خبر داد.


رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری درپایان یادآور شد: رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است و این اداره تمام تلاش خود را برای رضایت شهروندان بعمل آورده است؛ امیدواریم که بتوانیم از این امتحان بزرگ، سربلند بیرون آییم.

 

انتهای پیام/