logo

کد خبر : 13602
تاریخ خبر : 1394/06/07
762 طرح با اعتبار‌‌ 471 میلیارد تومان در مازندران به بهره‌برداری رسید
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران

762 طرح با اعتبار‌‌ 471 میلیارد تومان در مازندران به بهره‌برداری رسید

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: در هفته دولت 762 طرح با اعتباری بالغ بر 471 میلیارد تومان افتتاح شده و به بهره&zwnj;برداری رسید.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ علیرضا یونسی رستمی بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداری ویژه و نخستین جلسه شورای اداری، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان خدمت صادقانه به مردم در جهت رضایت خداوند است.

وی افزود: انسان با خدمت صادقانه برای همیشه ماندگار می‌شود و باید در مقابل خداوند در مقابل همه اعمال، رفتار، کردار، گفتار و کارهای‌مان حساب و کتاب پس دهیم و پاسخ‌گو باشیم.

یونسی‌رستمی با اشاره به اینکه انسان باید خالصانه و صادقانه در راه ستایش خداوند و خدمت به خلق برآید، تصریح کرد:‌ هرچه خدمت انسان پاک‌تر باشد قرب خداوند برای آن خدمتگزار بیشتر است.

وی با اعلام اینکه هفته دولت نماد و نشانه برای خدمتگزاری مسئولان است، گفت: این ایام زمان یادآوری و تذکر برای دولت‌مردان است تا بدانند در این ملت افراد خدومی همانند رجایی و باهنر همه هستی و گوهر جان خود را در راه خدمت به مردم گذاشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه شهیدان دولت همه شرافت‌شان برای مردم بود و خداوند آنها را پذیرفت، ادامه داد: در هفته دولت 762 طرح با اعتباری بالغ بر 471 میلیارد تومان افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

این مسئول بیان کرد:‌ این طرح‌های کوچک و متوسط در حوزه‌های آب، برق، گاز، راه، بهداشت و درمان، طرح‌های روستایی و شهری بودند.

یونسی‌رستمی با اشاره به اینکه افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌ها در زمانی که با تحریم‌های مختلف و شرایط سخت دست و پنجه نرم می‌کنیم کار دشواری است، بیان کرد: هفته قبل دولت نیز طرح‌های بزرگی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در غرب، شرق و مرکز مازندران در زمینه پرورش ماهیان خاویاری، چوب و کاغذ و دیگر موارد به بهره‌برداری رسید.

وی با اعلام اینکه دولت تدبیر و امید در ابتدای فعالیت خود سعی در محقق کردن شعارهایش داشت، خاطرنشان کرد:‌ با تلاش دولت همچنان سانتریفوژهای کشور می‌چرخد و حرکت چرخ اقتصاد خانواده‌ها برقرار است.

یونسی‌رستمی با اشاره به اینکه دنیای استکبار پذیرفت که ایران باید از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بهره ببرد، ادامه داد: آنها دریافتند که ایران محور شرارت نیست و از مواضع‌شان در قبال ایران عقب‌نشینی کردند که این مهم بعد از جنگ جهانی دوم سابقه نداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه قدرت‌های بزرگ دنیا در نشست با شورای امنیت از همه قطع‌نامه‌های گذشته خود مقابل ایران دست کشیدند، افزود: از شعارهای دولت جلوگیری از رشد فزاینده تورم بود که تورم بالای 40 درصد هم‌اکنون به حدود 14 درصد رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه وعده حفظ و تثبت ارزش‌ پول ایران هم به تحقق پیوست، خاطرنشان کرد: در ابتدای فعالیت دولت رشد اقتصاد منفی پنج درصد بود که هم‌اکنون این آمار به بالای سه درصد رسیده است.

یونسی‌رستمی با اعلام اینکه جوسازی‌های ناجوانمردانه‌ای علیه ایران در دنیا ایجاد شده بود، اظهار کرد: این جوسازی‌ها تحریم شدید و جنگ تحمیلی را به بار آورد.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی ایران مظلومانه مقابل 42 کشور دنیا ایستاد و مجاهدانه با جوانمردی ایستادگی کرد، گفت: قدرت‌های بزرگ از ایران به عنوان قدرت نوظهور جهانی و پدیده پرقدرت دنیا وحشت دارند.

 

 

 

فارس