logo

کد خبر : 13516
تاریخ خبر : 1394/06/04
عدم همکاری ادارات با اتاق اصناف فریدونکنار بزرگترین مشکل ماست/ فریدونکنار کشتارگاه و میدان میوه و تره بار ندارد
اختصاصي/ رئيس اتاق اصناف فريدونکنار:

عدم همکاری ادارات با اتاق اصناف فریدونکنار بزرگترین مشکل ماست/ فریدونکنار کشتارگاه و میدان میوه و تره بار ندارد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"> عدم هماهنگی لازم و مناسب بین ادارات مرتبط با اتاق اصناف نظیر نیروی انتظامی و شهرداری بزرگترین مشکل حال حاضر بازار و اتاق اصناف فریدونکنار است.<br /> </span></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"><br /> </span></p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;">&nbsp;</p>

مهدی باقرزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف گفت: فریدونکنار 31 اتحادیه صنفی و 4 هزار واحد صنفی فعال دارد.


وی در ادامه افزود: اتحادیه های پوشاک و خواروبار با بیش از 200 عضو بزرگترین و اتحادیه های خرازی و آلومینیوم کاران با 50 عضو کوچکترین اتحادیه های صنفی فریدونکنار می باشند.


رئیس اتاق اصناف فریدونکنار در پاسخ به این سوال که بزرگترین مشکلات حال حاضر بازار فریدونکنار چه مواردی است؛ اذعان کرد: عدم هماهنگی لازم و مناسب بین ادارات مرتبط با اتاق اصناف، نظیر نیروی انتظامی و شهرداری بزرگترین مشکل حال حاضر بازار و اتاق اصناف فریدونکنار است.


باقرزاده تصریح کرد: این عدم هماهنگی و تعامل متقابل سبب شده تا بابت پلمپ واحدهای صنفی غیر مجاز و فاقد پروانه و همچنین کنترل دستفروشان در معابر شهر با مشکلات عدیده ای مواجه شویم.


این عضو هیات رئیسه اتاق اصناف فریدونکتار در ادامه اظهاراتش در خصوص مشکلات بازاریان فریدونکنار گفت: متاسفانه ما در فریدونکنار نه کشتارگاه داریم و نه میدان میوه و تره بار؛ که این امر علاوه بر مشکلات و دردسرهای فراوانی که برای بازاریان این صنوف ایجاد کرده، سبب تحمیل هزینه ی مضاعف بر بازاریان و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده برای مشتریان شده است.


باقرزاده ضمن اشاره به این نکته که فروشندگان سیار بلای جان کسبه فریدونکنار شده اند، تاکید کرد: اگر از هزینه های پروانه کسب، دارایی، عوارض شهرداری، آب، برق، گاز و کارگر بگذریم، هزینه اجاره مغازه در فریدونکنار از یک تا 2 میلیون تومان می باشد که فروشندگان سیار براحتی و بدون هیچ هزینه ای در جلوی این واحد ها بساط پهن کرده و سبب اختلال در بازار می شوند.


رئیس اتاق اصناف فریدونکنار ضمن ابراز امیدواری به مساعدت و همکاری بیشتر مسئولان ارگان ها و نهاد های مرتبط با اصناف خاطر نشان کرد: با تغییرات جدیدی که در بخش اماکن نیروی انتظامی رخ داده است، امیدواریم شاهد اتفاقات مثبت و سازنده ای در این بخش باشیم.


انتهای پیام/

مجتبی قربانی