logo

کد خبر : 13461
تاریخ خبر : 1394/06/03
 انتخاب شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به عنوان شرکت سبز
از سوي وزارتخانه صنعت و سازمان محيط‌زيست صورت گرفت

انتخاب شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به عنوان شرکت سبز

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">شرکت شهرک&zwnj;های صنعتی مازندران از سوی معاونت&zwnj;های مربوطه در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و سازمان محیط&zwnj;زیست به عنوان شرکت برتر در زمینه زیست&zwnj;محیطی انتخاب شد.<br /> <br /> <br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، در جلسه مشترک مدیران عامل شرکت‌های شهرک‌های صنعتی ایران و مدیران کل حفاظت محیط‌زیست کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، سیدمصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تجلیل شد.

این مراسم با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور برگزار شد از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به عنوان یکی از مدیران برتر در زمینه فعالیت‌های زیست‌محیطی، با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

 

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای سید مصطفی موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران عرصه توسعه، رشد و بالندگی و سعادت نسل‌های آینده، مرهون تلاش‌ها و زحمات مخلصانه و مجدانه افرادی است که خود را امانت‌دار سرمایه‌های مادی، طبیعی و معنوی این سرزمین می‌دانند و با گام‌های ارزنده‌ای که در راستای حفاظت از محیط‌زیست برداشته‌اند، این ودیعه را سالم و پاک به نسل‌های بعدی تحویل می‌دهند.

اقدامات قابل تقدیر شما باعث شد تا جنابعالی به عنوان مدیریت یکی از شرکت‌های برتر در زمینه فعالیت‌های زیست‌محیطی انتخاب شوید.

ضمن عرض تبریک، توفیق روزافزون شما و همکاران‌تان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

سیدمحمد سیدابریشمی ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سعید متصدی ـ معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست.