logo

کد خبر : 13453
تاریخ خبر : 1394/06/01
کیفیت مناسب کالا رضایتمندی عمومی آحاد مردم را بدنبال خواهد داشت
اختصاصي/ محمدپور در ديدار با نمايندگان اداره صمت نکا مطرح کرد:

کیفیت مناسب کالا رضایتمندی عمومی آحاد مردم را بدنبال خواهد داشت

<p style="text-align: justify;">محمدپور <span style="font-size: larger;">با تاکید به این موضوع که در بازرسی از واحد های تولیدی و صنعتی علاوه بر توجه به قیمت کالا&nbsp; باید توجه بیشتری به کیفیت کالا داشته باشند افزود: کیفیت مناسب کالا رضایتمندی عمومی آحاد مردم را بدنبال خواهد داشت .</span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ محمد محمدپور عمران با تنی چند از نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نکا دیدار کرد.

 

وی در این نشست، با تاکید به این موضوع که در بازرسی از واحد های تولیدی و صنعتی علاوه بر توجه به قیمت کالا  باید توجه بیشتری به کیفیت کالا داشته باشند افزود: کیفیت مناسب کالا رضایتمندی عمومی آحاد مردم را بدنبال خواهد داشت .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران در ادامه بیان داشت: ما در حوزه صنعتی نباید غرق در شکایت ها شویم بلکه باید واحد های صنعتی را حمایت کنیم تا با ایجاد اشتغال معظل بیکاری  حل شود .
 محمد پور عمران تاکید کرد: فرصت خدمت به جامعه و مردم محدود است و ما در این فرصت محدود باید ابتکار عمل از خود نشان دهیم که جامعه از نظر صنعتی فعال و پویا شود .

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اظهار داشت: فرصت خدمت به جامعه و مردم محدود است و ما در این فرصت محدود باید ابتکار عمل از خود نشان دهیم که جامعه  از نظر صنعتی فعال  و پویا شود .

وی در پایان با بیان اینکه کشور ما برای برون رفت از بحران بیکاری و اشتغالزایی راهی جز حمایت از تولید ندارد، اذعان داشت :  هر چه قدر صنعت رشد پیدا کند، مردم در رفاه بیشتری قرار می گیرند  و در این راستا حمایت بانکها  از واحد های تولیدی بسیار موثر می باشد که می توانند با دادن تسهیلات مناسب با بهره کم نقش موثری را ایفا کرده، در حالی که عملکرد بانک ها در جهت تولید نیست .

انتهای پیام/