logo

کد خبر : 11128
تاریخ خبر : 1394/03/03
 2ميليون و 800 هزار مازندراني كاربر اينترنت‌اند
ضريب نفوذ 93 درصدي اينترنت در مازندران

2ميليون و 800 هزار مازندراني كاربر اينترنت‌اند

<p><span style="font-family: Tahoma;">در حال حاضر 75 درصد روستاهاي مازندران از اينترنت برخوردارند و تا پايان سال 94 تمامي روستاهاي مازندران تحت پوشش اينترنت قرار مي&zwnj;گيرند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران گفت: روابط عمومي‌ها بايد زمينه افزايش بهره‌وري در كشاورزي را با اطلاع‌رساني و آگاهي‌بخشي فراهم كنند و در اين حوزه با بهبود كيفيت محصولات كشاورزي زمينه صادرات مناسب محصولات كشاورزي فراهم خواهد شد.

وی كشاورزي را بستر اصلي سلامت و امنيت غذايي جامعه دانست و گفت : فرهنگ سازي در حوزه مرتع ، جنگل ، هوا ، آب و خاك از مسئوليتهاي مهم روابط عمومي جهاد كشاورزي است .


دبير شوراي اطلاع رساني با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري گفت : منابع طبيعي متعلق به همه مردم است و همه ما براي تعادل بين انسان و طبيعت ضرورت دارد تا از اين منابع خدادادي محافظت نمائيم .


مظفري با اشاره به نامگذاري سال 94 به عنوان سال همدلي و همزباني دولت و ملت گفت : روابط عمومي كانون اصلي تحقق شعار سال است چرا كه همدلي و همزباني زماني محقق مي شود كه اعتماد بوجود بيايد و روابط عمومي ها در ايجاد اين اعتماد و اميد نقش اصلي را دارند .


وي خواستار تسلط مديران روابط عمومي بر فناوريهاي نوين و حضور موثر در رسانه هاي مجازي شد و گفت : در حال حاضر 75 درصد روستاهاي مازندران از اينترنت برخوردارند و تا پايان سال 94 تمامي روستاهاي مازندران تحت پوشش اينترنت قرار مي گيرند به همين دليل ضرورت دارد مديران روابط عمومي از بستر رسانه هاي مجازي براي اطلاع رساني بهتر و بيشتر استفاده كنند .


نماينده ستاد برگزاري هفته روابط عمومي ايران در مازندران همچنين از ضريب نفوذ اينترنتي 93 درصدي در مازندران خبر داد و گفت : 2ميليون و 800 هزار مازندراني كاربر اينترنت هستند و اين ساختار و ظرفيت فرصت خوبي براي اطلاع رساني و آموزش هاي كابردي است .


مظفري نقد پذيري و استقبال از نقدهاي سازنده و راهگشا را خواستار شد و گفت : مديران روابط عمومي بايد براي تسهيل ارتباط مديران با كاركنان و مردم تلاش بيشتري نمايند .


وي رصد دقيق رسانه‌ها و پاسخگويي شفاف و به موقع را ضروري دانست و گفت : دوره پيام‌هاي يك طرفه به پايان رسيده و بايد به سوي پيام‌هاي دوسويه و دو وجهي حركت كرد و با ترويج فرهنگ نقدپذيري، گفتگو و نقادي زمينه مشاركت مردم را در تصميم‌سازي‌هاي سازمان فراهم كرد.