logo

کد خبر : 10257
تاریخ خبر : 1394/01/20
رونمایی از میتسوبیشی اوت‌لندر 2016

رونمایی از میتسوبیشی اوت‌لندر 2016

<p>&nbsp;</p> <p><a class="tomatohoverlink" href="http://www.iranjib.ir/shownews/11026/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B3%D9%88%D8%A8%DB%8C%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D8%AA%E2%80%8C%D9%84%D9%86%D8%AF%D8%B1-2016/"><span style="font-family: Tahoma;"><br /> </span></a></p> <div class="newssummary" style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">میتسوبیشی برای جبران بازار راکد و فروش آهسته کراس اوور 7 نفره اوت&zwnj;لندر خود، فیس&zwnj;لیفت سنگینی از آن را با بیش از 100 تغییر و به امید بهبود جایگاه ...</span></div> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

 

 

به گزارش مازند اصناف  و به نقل از ایران جیب، میتسوبیشی برای جبران بازار راکد و فروش آهسته کراس اوور 7 نفره اوت‌لندر خود، فیس‌لیفت سنگینی از آن را با بیش از 100 تغییر و به امید بهبود جایگاه خود در بازار کراس اوورها، در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرده است.



تمام قسمت جلوی خودرو، سپرها و چراغ‌ها و جلوپنجره از نو طراحی شده‌اند. چراغ‌های جلو با LED و جلوپنجره با مقدار زیادی کروم، جلوه ای تازه گرفته‌اند. ضربه‌گیرهای درب‌ها در قسمت پایینی آنها قرار گرفته‌اند و قوس چرخ‌ها و گلگیرها با تورمی اندک، جایگاهی برای چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی می‌باشند. علاوه بر چراغ‌های عقب از نوع LED، سپر عقب نیز کاملاً تغییر نموده است. درون کابین، با صندلی‌های طرح جدید، غربیلک فرمان جدید، تریم داخلی و صندلی‌های تاشوی عقب، سیستم تهویه جدید، سیستم صوتی همراه با نمایشگر بزرگ و آینه وسط خودکار نسبت به تابش نور مستقیم مواجه می‌شوید.



به گفته میتسوبیشی، در زیر پوسته اوت‌لندر جدید، تغییراتی در شاسی و تعلیق نیز صورت گرفته که باعث افزایش مقاومت ساختاری و پیچشی شاسی، شده و تعلیق محکم‌تر، فرمان برقی و انتقال نیروی متغیر مداوم از دیگر تغییرات آن می‌باشند. همچنین استفاده از مواد عایق صوتی در سراسر فضای داخلی به همراه شیشه‌های جلوی عایق صوتی و افزودن به ضخامت شیشه عقب، محیطی آرام‌تر در کابین فراهم ساخته‌اند.


پیشرانه اوت‌لندر 2016، همان موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری MIVEC است که قدرتی به اندازه 166 اسب بخار و گشتاوری 219 نیوتن متری تولید می‌کند. البته موتور شش سیلندر 3.0 لیتری این خودرو، توسعه یافته و نیروی 224 اسب بخار و گشتاور 291 نیوتن متر، خروجی آن است که منحصراً با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک جفت می‌شود. در حالی که نسخه چهار سیلندر با یک گیربکس CVT بهینه‌شده که وعده بهبود شتاب، عملکرد و احساس رانندگی بهتر برای آن داده شده، ارائه می‌شود.



آیا اوت‌لندر با آرایش جدید می تواند بارقه‌های امید را برای میتسوبیشی در بازار کراس اوورها مجددا روشن کند؟