جدال 2 نماینده کشتی مازندران با حریفان برای فینال
مرحله نيمه نهايي ليگ برتر کشتي آزاد کشور

جدال 2 نماینده کشتی مازندران با حریفان برای فینال

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>دو نماینده کشتی مازندران برای حضور در مسابقه پایانی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد کشور به مصاف حریفان خود می&zwnj;روند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، پس از انجام مسابقات مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد کشور جام ولایت چهره چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی مشخص شد که از بین این چهار تیم دو نماینده از کشتی مازندران هستند.

تیم‌های خونه‌به‌خونه بابل و گاز مازندران به همراه موسسه مالی اعتباری ثامن سبزوار و استیل آذین ایرانیان به عنوان چهار تیم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور هستند.

مسابقات نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور جام ولایت روز پنجشنبه پنجم دی از ساعت 10 صبح در مجموعه 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود و به طور همزمان در روی دو تشک چهار تیم برای حضور در فینال با هم مسابقه می‌دهند.

در مرحله نیمه نهایی تیم خونه‌به‌خونه بابل با ثامن سبزوار و گاز مازندران با استیل آذین ایرانیان برای معرفی دو تیم فینالیست به روی تشک می‌روند تا چهره تیم قهرمان این دوره مشخص شود.

در 12 دوره برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد کشور شهدای جویبار یک عنوان قهرمانی، خونه‌به‌خونه بابل یک عنوان نایب قهرمانی و گاز مازندران یک عنوان سومی و چهارمی در کارنامه خود دارند.

شایان ذکر است، لیگ برتر کشتی آزاد کشور که از 17 آبان آغاز شد و پس از 48 روز با شناخت قهرمان این دوره به پایان خواهید می‌رسد.


ارسال دیدگاه