دانشمندان ایران اسلامی تمدن نوین اسلامی را رقم می‌زنند
دبير همايش ملي فناوري هسته‌اي و خودباوري ملي:

دانشمندان ایران اسلامی تمدن نوین اسلامی را رقم می‌زنند

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>دبیر همایش ملی فناوری هسته&zwnj;ای و خودباوری ملی گفت: دانشمندان ایران اسلامی تمدن نوین اسلامی را رقم می&zwnj;زنند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس،مسعود اخوان‌فرد در حاشیه مراسم رونمایی از سایت همایش ملی فناوری هسته‌ای و خودباوری ملی در بابلسر اظهار داشت: این همایش در راستای اجرایی کردن تدابیر مقام معظم رهبری و پیاده‌سازی بحث ویژه فرهنگ «ما می‌توانیم» است.

وی افزود: می‌خواهیم در این عرصه بر این موضوع تکیه کنیم که به وسیله دانشمندان ایران اسلامی تمدن نوین اسلامی رقم می‌خورد و بی‌شک تمدن نوین اسلامی را تقویت می‌کنیم.

معاون سابق حقوق بین‌الملل برنامه‌ریزی پارلمانی سازمان انرژی اتمی ایران درباره مذاکرات هسته‌ای 1+5 عنوان کرد: مبحث فناوری هسته‌ای چند خصوصیت دارد که صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای یکی از ویژگی‌های آن است.

اخوان‌فرد اذعان داشت: وقتی بحث صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای برای اشخاص درگیر مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود خود به عنوان نشانه‌ای از صداقت و حسن نیت طرف ایرانی است که بر ادعای باطل دشمنان نظام تاکید دارد و به دیدگاه صحیح جمهوری اسلامی صحه می‌گذارد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران شمال خاطر نشان کرد: نکته دیگری که در این همایش به چشم می‌خورد بحث خودباوری ملی است و پیام آن به مذاکرات بین‌المللی از جمله مذاکرات ژنو این است که ما در نظام جمهوری اسلامی ایران دانشمندانی داریم که با روحیه و فرهنگ «ما می‌توانیم» به همه موضوعات می‌نگرند.

دبیر همایش ملی فناوری هسته‌ای و خودباوری ملی اضافه کرد: بر این اساس هیچ شبهه‌ای در میزان توانمندی دانشمندان موجود در کشور نباید باشد و به ذهن و فکر دیگران هم نباید خطور کند.


ارسال دیدگاه