زیرساخت‌های راه در بابل مناسب نیست
امام جمعه بابل:

زیرساخت‌های راه در بابل مناسب نیست

<p style='text-align: justify; '><span style='font-size: 12px; '><span style='font-family: Tahoma; '>&nbsp;امام جمعه بابل با بیان اینکه زیرساخت&zwnj;های راه در این شهرستان مناسب نیست گفت: از استاندار مازندران انتظار داریم با شایستگی کم&zwnj;کاری مدیران گذشته را در این خصوص جبران کند</span></span></p>

به گزارش مازنداصناف و به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با تبریک 26 آذرماه روز حمل و نقل به دست‌اندرکاران ایمنی جاده‌های مازندران اظهار داشت: لازم می‌دانم از همه دست‌اندرکاران امور حمل و نقل جاده‌ای مازندران که مسئولیت حفاظت و حراست جان رانندگان و مسافران را به عهده دارند تقدیر و تشکر کنم.


وی افزود: از جمله اموری که در جامعه زمینه‌ساز سایر امور بوده و ساماندهی آن نقش مهمی در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد مسئله حمل و نقل جاده‌ای است.

روحانی بیان داشت: استان مازندران برحسب شرایط اقلیمی و ورود و خروج تعداد زیادی از رانندگان و مسافران از زیرساخت‌های مناسب جاده‌ای برخوردار نیست.

امام جمعه بابل تصریح کرد: از جمله مشکلات شهرستان بابل فقدان زیرساخت‌های لازم عبور و مرور درون و برون شهری است.

وی با ابراز تاسف از طولانی شدن پروژه کمربندی جنوبی بابل اذعان داشت: با توجه به اینکه جاده‌های بابل ترانزیتی و مسیر عبور مسافران به تهران و مشهد مقدس است اما توجه چندانی نسبت به بهره‌برداری کمربندی جنوبی بابل انجام نشده که این امر نگران کننده است.

روحانی بیان داشت: با توجه به وعده‌های مکرر دولت گذشته شاهد پیشرفت فیزیکی چندانی در این کمربندی نبودیم که امیدواریم دولت تدبیر و امید با بهره‌برداری زودهنگام این کمربندی بارقه امید را در مردم بابل ایجاد کند.

وی با انتقاد شدید از نمایندگان وقت مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان مازندران اظهار داشت: این حق مردم بابل است بدانند که نمایندگان وقت چه خیانت‌هایی در حق آنها روا کردند، زمانی که می‌توانستند با دریافت بودجه عملیات اجرایی این کمربندی را در اسرع وقت به اتمام برسانند به فکر کارهای روزمره خود بوده و از حق مردم غافل شدند.

روحانی با تقدیر از نگاه شایسته و دلسوزانه استاندار مازندران به مسائل شهرستان بابل اذعان داشت: امیدوارم استاندار مازندران اتمام پروژه کمربندی جنوبی بابل را در اولویت کارهای شهرستان بابل قرار داده و با شایستگی،کم کاری‌های مسئولان گذشته را جبران کند.

ارسال دیدگاه