برگزاری دومین جلسه تنظیم بازار در ساری / برگزاری 15 گشت مشترک نظارت و بازرسی در اردیبهشت 93
اختصاصي / رئيس اداره صنعت معدن و تجارت مرکز مازندران در گفتگو با مازند اصناف خبر داد:

برگزاری دومین جلسه تنظیم بازار در ساری / برگزاری 15 گشت مشترک نظارت و بازرسی در اردیبهشت 93

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مرکز مازندران در گفتگو با مازند اصناف <span style='font-size: 12px;'><span lang='FA' style='line-height: 115%;'>از برگزاری 15 گشت مشترک نظارت و بازرسی با سایر دستگاهها در اردیبهشت ماه خبر داد.</span></span><br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف اسماعیل هادی نژاد رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری در دومین جلسه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات مرکز استان از برگزاری 15 گشت مشترک نظارت و بازرسی با سایر دستگاهها در اردیبهشت ماه خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد  439  فقره پرونده تخلف به ارزش 18 میلیون و 948 هزار ریال و تعداد 8 فقره پرونده قاچاق کالا و 18 فقره پرونده آرد و نان جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

هادی نژاد یادآور شد: در این جلسه مقرر شد سازمان تاکسی رانی نسبت به دریافت مصوبه نرخ تاکسی اقدام نماید و همچنین جهت نظارت بر واحدهای اقامتی،پذیرایی پلاژهای ساحلی،گشت های مشترک با سایر دستگاههای زیربط  برگزار گردد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت ساری در خاتمه  افزود: ساماندهی رانندگان حمل و نقل مسیرهای بیش از 20 کیلومتر از شهرستان با مدیریت و همکاری بخشداران محترم و اداره حمل و نقل پایانه ها  صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام /

اویس فلاح

 

 

 

 


ارسال دیدگاه