آمل قهرمان کشتی فرنگی بزرگسالان مازندران شد

آمل قهرمان کشتی فرنگی بزرگسالان مازندران شد

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>تیم کشتی آمل A با کسب 65 امتیاز قهرمان رقابت&zwnj;های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران شد و تیم&zwnj;های آمل B و نوشهر به ترتیب با 55 و 53 امتیاز دوم و سوم شدند.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران از صبح امروز به میزبانی این شهرستان کار خود را آغاز کرده بود با قهرمانی کشتی‌گیران این شهرستان به کار خود پایان داد.

تیم کشتی آمل A با کسب 65 امتیاز قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران شد و تیم‌های آمل B و نوشهر به ترتیب با 55 و 53 امتیاز دوم و سوم شدند.

این رقابت‌ها به مدت یک روز در سالن ورزشی سرپوشیده خانه کشتی پهلوان قاسم رضایی برگزار شده که در آن 50 کشتی‌گیر از 11 شهر مازندران در هفت وزن با یکدیگر روبه‌رو شدند.

حضور کشتی‌گیران نام‌آشنا و مدال‌آور میادین بین‌المللی و آسیایی نیز بیش از گذشته بر سطح کمی و کیفی این مسابقات افزود.

در پایان این دیدارها در وزن 55 کیلوگرم سیدمصطفی امیر موسوی از آمل A به مقام قهرمانی رسید، حسن حبیبی از امیرکلا دوم شد و رضا رضایی از نوشهر و مجید حیدری از ساری به طور مشترک سوم شدند.

علی ارسلان کشتی‌گیر نام‌آشنای مازندران که در تیم کشتی آمل B عضویت داشت،در دیدار فینال با غلبه بر نبی‌الله کریمی از نوشهر قهرمان شد و عادل عابدینی از بابل نیز به جایگاه سوم رسید.

در 66 کیلوگرم افشین اسلامی از نوشهر اول شد، نادر حسن‌زاده از آمل A دوم شده و مرتضی دلفایی از کلاردشت و جلال طاهری از آمل B به اشتراک سوم شدند.

سجاد فرج‌پور از تیم کشتی آمل A پس از شکست رقبای خود به مقام قهرمانی وزن 74 کیلوگرم دست یافت، علی قاسم‌نیا از بابل دوم شده و علی امامی از آمل B و حسین خواجه‌وند از نور سوم شدند.

در وزن 84 کیلوگرم نیز هادی حسن‌نژاد از آمل A قهرمان شد،کمیل محسنی از ساری به نائب قهرمانی رسیده و فاضل غفاری از آمل B و نعمت کاووسی از کلاردشت سوم شدند.

امیرحسین حسینی دیگر مدال‌اور مازندرانی در عرصه‌های بین‌المللی از تیم آمل A در وزن 96 کیلوگرم قهرمان شد، محمدرضا شورمچ از تنکابن دوم شده و سبحان نعیمایی از نوشهر و سعید اعلایی از ساری مشترکا سوم شدند.

در وزن 120 کیلوگرم نیز علیرضا اکبری از تیم آمل A پس از غلبه بر فریدون علیزاده از آمل B به جایگاه نخست رسید تا قهرمان و نائب قهرمان این وزن هر دو از تیم میزبان باشند و علی بخشیان از ساری نیز سوم شد.

رئیس هیئت کشتی آمل در حاشیه برگزاری این مسابقات بیان داشت: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم منتخب مازندران خود را برای مسابقات کشوری مهیا می‌کنند.

قدرت‌الله نهاوندیان ادامه داد: معمولا در دو تیم کشتی آمل که در این رقابت‌ها به میدان رفتند از نوجوانان سال‌های گذشته که امسال وارد رده جوانان شده و دیگر جوانان کشتی‌گیر استفاده شده است.

وی یادآور شد: این جوان‌گرایی و بهره از 80 درصد کشتی‌گیران جوان آملی در مسابقات استانی می‌تواند آینده‌ای روشن را برای کشتی این شهرستان نوید دهد.


ارسال دیدگاه