مشارکت فعالان صنفی مازندران برای دریافت شناسه یکتا  اندک است/  آخرین مهلت تا پایان اردیبهشت‌ماه
رئیس اتاق اصناف ساری:

مشارکت فعالان صنفی مازندران برای دریافت شناسه یکتا اندک است/ آخرین مهلت تا پایان اردیبهشت‌ماه

رئیس اتاق اصناف ساری از روند کند دریافت شناسه یکتا از سوی فعالان صنفی استان مازندران خبر داد و گفت: آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ماه اعلام شده است.

به گزارش مازنداصناف، تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف ساری و نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران در گفتگویی از  روند کند دریافت شناسه یکتا از سوی فعالان صنفی استان مازندران خبر داد و گفت: به رغم اطلاع‌رسانی گسترده‌‌ایی که از سوی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها انجام شده است، اما متاسفانه مشارکت در این طرح کم بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه فرآیند دریافت شناسه یکتا برای برخی از فعالان صنفی دشوار بوده، لذا در این راستا کلیپ‌های آموزشی تهیه و در اختیار اتحادیه‌ها قرار داده شد تا از طریق فضاهای مجازی در گروه‌های مختلف منتشر شود.

رئیس اتاق اصناف ساری، خاطرنشان کرد: با هدف تسریع روند دریافت شناسه یکتا همچنین، میز خدمتی در اتاق اصناف ساری تشکیل شد تا بتوانیم اطلاعات و آموزش‌های لازم را در بدو ورود مراجعه‌کنندگان به اتاق، در اختیار آنها قرار دهیم.

 رئیس اتاق اصناف ساری، تاکید کرد: با توجه به اینکه آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ماه اعلام شده است، لذا باید واحدهای صنفی هر چه سریع‌تر برای اجرای این طرح اقدام کنند.

ایمانی ادامه داد: در این راستا با همکاری صدا و سیمای مرکز استان، قرار است علاوه بر اطلاع‌رسانی، آموزش‌های لازم را برای دریافت شناسه یکتا ارائه دهیم.

وی متذکر شد: با هدف یادآوری مهلت زمانی دریافت شناسه یکتا، به کلیه اتحادیه‌ها و فعالان صنفی پیامک ارسال می‌شود.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه