کشف ۱.۲ تن برنج تقلبی در بابل
فرمانده انتظامی بابل خبر داد:

کشف ۱.۲ تن برنج تقلبی در بابل

فرمانده انتظامی بابل از شناسايی يک انبار خبر داد و گفت: مأموران در بازرسی انجام شده یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج خارجی نامرغوب با برنج‌های مرغوب ایرانی تخلیط شده بود را کشف کردند.

به گزارش مازنداصناف، علی داداش‌تبار در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای مقابله با کالاهای تقلبی و کلاهبرداری در ارزاق عمومی مورد نیاز مردم، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی از وجود محل تهیه و توزیع برنج‌های تقلبی در سطح شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مكان دقیق نگهداری این کالاها را در یک انبار شناسایی و با هماهنگی قضایی و همکاری بازرسان جهاد کشاورزی از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: مأموران در بازرسی انجام شده یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج خارجی نامرغوب با برنج‌های مرغوب ایرانی تخلیط شده بود را کشف کردند.

داداش‌تبار با اشاره به دستگیری یک نفر متهم و معرفی وی به مرجع قضایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین پیشگیری از سوءاستفاده از اقلام مورد نیاز توسط سودجویان، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه