تشکیل ۴۰۰ پرونده تخلف صنفی طی طرح ویژه نوروزی در ساری
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری خبر داد:

تشکیل ۴۰۰ پرونده تخلف صنفی طی طرح ویژه نوروزی در ساری

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: از آغاز طرح ویژه نظارتی بر واحدهای صنفی تعداد حدود ۴۰۰ پرونده تخلف در شهرستان ساری تشکیل شده است.

به گزارش مازنداصناف،سید محمد سیدی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت مرکز مازندران اظهار کرد: از ۱۶ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال بازرسان اداره صمت ساری از واحدهای صنفی، خدماتی و توزیعی در شهرستان بازدید داشته که منجر به شناسایی حدود ۴۰۰ واحد متخلف شده است.

وی با بیان اینکه برای تمامی این واحدها پرونده تخلف تشکیل شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری تصريح کرد: ارزش پرونده‌های متشکله بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان بوده که جهت صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سیدی با اشاره به معرفی نانوایی کم فروش به تعزیرات حکومتی ساری، اضافه کرد: طی گشت مشترک که با حضور نماینده تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صمت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی، شیرینی و پوشاک انجام گرفت یک نانوایی که مبادرت به کم فروشی می‌کرد شناسایی و برای آن پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی یادآور شد: همچنین طی گشت مشترک انجام شده بازرسان این اداره به همراه نمایندگان بهداشت محیط و دامپزشکی شهرستان از یک واحد رستوران در ساری مقدار ۹۸ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف که با هماهنگی به عمل آمده معدوم و برای این واحد متخلف نیز تشکیل پرونده شده است.

سیدی در پایان از عموم همشهریان عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه WWW.124.IR اعلام کنند.

پایان پیام/


ارسال دیدگاه