مردم هیچگونه نگرانی درباره کالاهای اساسی نداشته باشند
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران:

مردم هیچگونه نگرانی درباره کالاهای اساسی نداشته باشند

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران، با بیان این نکته که هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم؛ گفت: مردم هیچگونه نگرانی درباره کالاهای اساسی نداشته باشند و در صورت نیاز قابلیت توزیع فراوان کالا وجود دارد.

به گزارش مازنداصناف،سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران در قرارگاه امنیت غذایی استان با بیان این نکته که هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم و همه اقلام به اندازه کافی ذخیره سازی شده است، گفت: مردم هیچگونه نگرانی درباره کالاهای اساسی نداشته باشند و در صورت نیاز قابلیت توزیع فراوان کالا وجود دارد.

وی ادامه داد: اقدامات جهاد کشاورزی مازندران در تامین و توزیع کالاهای اساسی شب عید و ایام ماه مبارک رمضان به گونه ای بود که تقدیر استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی را به همراه داشت.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه مازندران جزء استان هایی بود که به خوبی در تامین و توزیع کالاهای اساسی اقدام کرد تا شهروندان هیچگونه کمبودی را برای تامین مایحتاج خود احساس نکنند.

جعفری بیان کرد: در حال حاضر هم تمام قد پای تامین کالاهای اساسی مردم ایستاده ایم تا بتوانیم تنظیم بازار محصولات اساسی مردم استان را مدیریت کنیم.

پایان پیام/


ارسال دیدگاه