پیام رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران

پیام رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت حمعی از مستشاران نظامی کشورمان، این جنایت آشکار بین المللی را محکوم کرد .

به گزارش مازنداصناف، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت حمعی از مستشاران نظامی کشورمان ، تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی این جنایت آشکار بین المللی را محکوم کرد .

 متن کامل پیام  تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران بدین شرح است : 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

‎همزمان با سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) ،  متجاوزان صهیونیستی با نادیده گرفتن همه حقوق و تعهدات بین‌المللی ، ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد حمله قرار دادند تا باردیگر اوج عجز و ناتوانی خود را در میدان مبارزه با محورمقاومت نشان دهند .

 

‎بدون تردید این جنایت بزرگ که با اطلاعات و تعلیمات و تحقیقات و تسلیحات و تشویقات آمریکای جنایتکار صورت گرفته ، به عنوان سندی بر تهدید رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت جهانی در اذهان جامعه بین المللی ثبت و درج خواهد شد و ددمنشی اسرائیل غاصب را برای جهانیان آشکارتر از گذشته می کند .

اینجانب به نمایندگی ازجامعه بزرگ اصناف و بازار استان مازندران ، این حمله ناجوانمردانه رژیم کودک کش صهیونیستی به ‌کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم نموده وضمن تسلیت به ملت بزرگ ایران و خانواده های شهیدپرورشان ، برای شهادت جمعی از بهترین فرزندان ایران اسلامی که به عنوان مستشار نظامی در سوریه حضور داشتند ، به روح نورانی این شهدای والامقام درود میفرستم و علو درجات را برای این شهیدان گرانقدر ازدرگاه الهی مسئلت مینمایم ..

 

‎روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد

 

تورج ایمانی

‎رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران

‎فروردین 1403

 

 

 


ارسال دیدگاه