ضرورت اعتماد دولت به بخش خصوصی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»
نماینده وزیر صمت و دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران عنوان کرد؛

ضرورت اعتماد دولت به بخش خصوصی در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»

نماینده وزیر صمت و دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده است، اعتماد و حمایت دولت از بخش خصوصی الزامی و ضروری است.

به گزارش مازنداصناف، قاسم نوده‌فراهانی بیان کرد: برای تحقق شعار امسال که دو رکن اساسی و موثر در راستای توسعه اقتصادی کشور دارد، دولت باید به بخش خصوصی اعتماد کند و با رویکرد حمایتی به ویژه تولیدکنندگان کوچک در کنار تولیدکنندگان بزرگ موجبات مشارکت مردم را فراهم آورد.

وی افزود: دولت باید در راستای رفع موانع تولید، نقشه راهبردی برای ثبات نسبی نرخ ارز، پیشگیری از افزایش نرخ تورم، تامین مواد اولیه و قطعات مورد نیاز، تخصیص تسهیلات کم‌بهره و دراز مدت و همچنین طرح‌های معافیت‌ بیمه‌ای و مالیاتی برای تولیدکنندگان را ترسیم و با واگذاری بخش‌هایی که مردم قادر به مشارکت در اقتصاد هستند خود را از هرگونه تصدی‌گری در این حوزه بازدارد و به شایستگی نظارت‌های عالیه بر همه آنها داشته باشد.

دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران ادامه داد: بی‌شک با مشارکت و همراهی مردم و همت مدیران مسئولان کشور در بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و دستگاه‌های تقنینی، قضایی و اجرایی کشور و شکل‌گیری بستر رقابتی میان تولیدکنندگان، شاهد جهش تولید همراه با افزایش کیفیت و بهره‌وری برای حضور در بازارهای صادراتی خواهیم بود که بی‌تردید مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی‌ در کشور است.

منبع: اتاق اصناف ایران

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه