تقاضای ما از کسبه‌ها تأمین بدون وقفه کالاهای اساسی مردم است
استاندار مازندران:

تقاضای ما از کسبه‌ها تأمین بدون وقفه کالاهای اساسی مردم است

استاندار مازندران گفت: تقاضای ما از کسبه‌ها آن است که با هماهنگی اتحادیه‌ها بدون دخالت دستگاه‌های نظارتی تأمین کالاهای اساسی مردم را بدون وقفه تامین کنند.

به گزارش مازنداصناف، سیدمحمود حسینی‌پور در برنامه تلویزیونی ویژه فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: رشد اقتصادی چهار درصد و توسعه و آبادانی در مازندران با همکاری و همدلی دولت و بخش خصوصی حاصل شد.

 
وی افزود: در سفر های شهرستانی، تسهیلات برای فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شد و نوروز فرصتی برای جشن همدلی برای توسعه مازندران است و امیدوارم در سال جدید این مهم محقق شود.
 
وی اضافه کرد: از سفرهای شهرستانی از مردم تا فعالان اقتصادی همگی راضی هستند و در این سفرها به دنبال این هستیم که مردم مطالبه‌گری کنند و مسئولان نیز تحرک بیشتری پیدا می‌کنند.
 
استاندار مازندران اضافه کرد: این سفرها مورد تأیید رهبری معظم انقلاب و رئیس جمهور است و از حضور در بین مردم انرژی می‌گیریم و مهم‌ترین مسئله شهرستان‌ها را نیز شناسایی می‌کنیم.
 
حسینی‌پور گفت: در این دولت بیشترین توجه به بخش خصوصی شد و به اذعان سرمایه‌گذاران، هیچ دوره‌ای به اندازه دولت سیزدهم به آنان توجه نشد و برای رفع مشکلات آنان بیشترین جلسه بر گزار شد.
 
وی افزود: به شهرک‌های صنعتی توجه ویژه‌ای شد و اعتبارات خوبی برای احیاء واحدهای راکد استان پرداخت شد.
 
حسینی‌پور به وجود بیش از ۴۰۰ کیلومتر ساحل، سه بندر و سه فرودگاه فعال به عنوان زیر ساخت های لازم برای رسیدن به رشد اقتصادی اشاره کرد و توضیح داد: ذخایر معدنی، کشاورزی، شیلاتی و مهمتر از همه وجود نیروی انسانی کارآمد در مازندران فرصتی برای رسیدن به رشد اقتصادی است که این مقوله مهم در دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.
 
استاندار مازندران، گفت: از دو سال گذشته جذب سرمایه‌گذاری و رشد بهره‌وری دو موضوع مهم برای رشد اقتصادی در مازندران مورد اهتمام قرار گرفته است.
 
وی اظهار کرد: همسو با عملیاتی شدن رشد اقتصادی هشت درصدی با برگزاری هفت همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، یکهزار و ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی و همه شرایط اداری و مالی این فرصت‌ها نیز فراهم شده است.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران مرکز ثقل کریدور شمال جنوب در این خطه است، گفت: چراکه بندر امیرآباد از ظرفیت رو رو کامیونی و ریل راه‌آهن به عنوان یک فرصت استثنایی برخوردار است.
 
وی، گفت: با توجه به شرایط ویژه عید نوروز امسال که با ماه مبارک رمضان همنشینی دارد، مازندران با برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی به استقبال مسافران نوروزی رفته است.
 
حسینی پور افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این خطه از شمال آماده پذیرایی از مسافران نوروزی از سراسر کشور شده است.
 
وی اظهار داشت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، ستاد تنظیم بازار استان به صورت منظم برای تأمین کالاهای اساسی تشکیل شد.
 
حسینی پور با بیان اینکه که همه اقلام مورد نیاز عید نوروز در مازندران فراهم شد، خاطرنشان کرد: تقاضای ما از کسبه‌ها آن است که با هماهنگی اتحادیه‌ها بدون دخالت دستگاه‌های نظارتی تأمین کالاهای اساسی مردم را بدون وقفه تامین کنند.
 
استاندار مازندران با اشاره به شعار سال، گفت: همه ما با تمام وجود برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت سیزدهم برای رونق تولید گام بر می‌داریم.
 
انتهای خبر/

ارسال دیدگاه