سازمان تامین اجتماعی موظف به اعمال بیمه ارزان‌قیمت واحدهای خدماتی است
عضو کمیسیون تخصصی بیمه و مالیات اتاق اصناف ایران تاکید کرد:

سازمان تامین اجتماعی موظف به اعمال بیمه ارزان‌قیمت واحدهای خدماتی است

عضو کمیسیون تخصصی بیمه و مالیات اتاق اصناف ایران با اشاره به لزوم حمایت از فعالان صنفی در برخی واحدهای خدماتی، بر لزوم اعمال بیمه ارزان‌قیمت این دسته ازط مشاغل از سوی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش مازنداصناف،غلامرضا غضنفری عضو کمیسیون تخصصی بیمه و مالیات اتاق اصناف ایران و نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی بودجه‌ای بابت بیمه ارزان قیمت واحدهای خدماتی مانند رانندگان آژانس‌ها، قالیبافان و مشاغلی از این دست تصویب کرده که می‌بایست برای حمایت از این فعالان صنفی صرف شود.

وی افزود: اما متاسفانه سازمان تامین اجتماعی پولی که از این موضوع دریافت می‌کند را بابت بدهی دولت به خودش محاسبه می‌کند و این هزینه را صرف بیمه این فعالان صنفی محاسبه نمی‌کند؛ اقشار زحمتکشی فشارهای وضعیت اقتصادی حاکم بر تاثیر بیشتری بر وضعیت معیشتی آنها داشته است.

عضو کمیسیون تخصصی بیمه و مالیات اتاق اصناف ایران با اشاره به اهتمام این کمیسیون برای پیگیری این موضوع گفت: اگرچه در این مدت به صورت پراکنده و مقطعی شکایاتی به دیوان عدالت اداری رسیده و با نتایجی مثبتی هم همراه بوده، اما اقدام منسجم و سراسری که برطرف کننده مشکل این همکاران زحمتکش باشد تاکنون صورت نگرفته است.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف میاندورود استان مازندران، تاکید کرد: ما تعهد و دینی نسبت به این عزیزان داریم که حتما باید این موضوع را پیگیری کنیم و تا حصول نتیجه مطلوب تلاش خودمان را در کمیسیون تخصصی بیمه و مالیات اتاق اصناف ایران ادامه خواهیم داد.

منبع:  پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه